Średnia Ocena:
Pomóż dzieciom zrozumieć świat. Programy dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej oraz uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Publikacja ta powstała z myślą o nauczycielach klas integracyjnych, ośrodków szkolno-wychowawczych, szkół masowych prowadzących zajęcia rewalidacyjne, a także o specjalistach pracujących na co dzień z dzieciakami z niepełnosprawnością intelektualną. Może być wykorzystana podczas tworzenia Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim, orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania; uczniów posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej, orzekającej o różnego typu trudnościach w nauce a także zaburzeniach w zachowaniu, wynikających z deficytów rozwojowych. Charakter publikacji umożliwia wykorzystywanie różnorodnych rozwiązań merytoryczno-metodycznych, swobodny dobór materiału, metod a także form pracy wspomagających proces nauczania i wychowania.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Pomóż dzieciom zrozumieć świat. Programy dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej oraz uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim |
Autor: | Naprawa Renata, Tanajewska Alicja, Korzeniewska Ewa |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Harmonia |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Pomóż dzieciom zrozumieć świat. Programy dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej oraz uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Bardzo pomocna książka. Zawiera przykładowe struktury opracowywania indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim,sposoby notowania, zasady i metody oceniania dla poszczególnych klas na I etapie edukacji (podział na poszczególne edukacje, a także mowa obcy i rozwój emocjonalno - społeczny). Zawiera także oczekiwane osiągnięcia i wymagania dla uczniów poszczególnych klas na I etapie nauczania. Na końcu znajdują się przykładowe karty samooceny ucznia po zajęciach edukacji wczesnoszkolnej a także przykładowe arkusze obserwacji ucznia. Książka ebook pomocna w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi .