Średnia Ocena:
Polityka rachunkowości – najczęstsze błędy
Każda jednostka musi posiadać dokumentację opisującą w języku polskim przyjęte przez nią zasady (politykę) rachunkowości. Polityka rachunkowości nie powinna być zestawem czysto teoretycznych reguł , zrozumiałych tylko dla nielicznych pracowników komórek księgowości, ani zadośćuczynieniem wymogom stawianym przez pracowników komórek i instytucji kontroli finansowej. Dla wszystkich pracowników jednostek, uczestniczących w procesie prowadzenia ksiąg rachunkowych a także nadzorujących i kontrolujących ten proces, powinna być czymś w rodzaju podręcznika ułatwiającego wykonywanie codziennych obowiązków. W poradniku pokazano – krok po kroku – w jaki sposób należy wypełnić poszczególne dyspozycje na temat zawartości polityki rachunkowości , wynikające z ustawy o rachunkowości a także z przepisów szczególnych. W każdym rozdziale Poradnika, po omówieniu uregulowań ustawowych, przedstawiony jest wzór prawidłowego tworzenia określonej części polityki rachunkowości, a następnie omówione są błędy najczęściej stwierdzane w okresie kontroli w tym zakresie. Wskazanie błędów z pewnością pomoże służbom księgowym w ich uniknięciu przy tworzeniu polityki rachunkowości, a także w ocenie już posiadanej dokumentacji przez pracowników komórki księgowości a także komórek i instytucji kontroli, pod kątem jej zgodności z obowiązującymi przepisami a także przydatności dla jednostki.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Polityka rachunkowości – najczęstsze błędy |
Autor: | Motowilczuk Izabela |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Infor |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Polityka rachunkowości – najczęstsze błędy PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!