Średnia Ocena:
Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
„Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki a także oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych”. prof. dr hab. Aleksander Panasiukkierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego |
Autor: | Orfin-Tomaszewska Katarzyna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!