Polacy na krańcach świata XX wiek. Część 2 okładka

Średnia Ocena:


Polacy na krańcach świata XX wiek. Część 2

Poznaj spektakularne zakończenie cyklu „Polacy na krańcach świata"! Mateusz Będkowski powraca w ostatnim tomie własnej serii, poświęconej biografiom najwybitniejszych polskich podróżników. Po raz drugi koncentruje się na postaciach szczególnie nam bliskich, ponieważ żyjących w XX wieku. „Trzeba wiedzieć, jak mocno potrafi walić serce ze zmęczenia i z wielkiej radości, jak w przeczystym górskim powietrzu pracują zdyszane płuca; trzeba zrozumieć uczucie człowieka stawiającego swą stopę tam, gdzie przed nim jeszcze nikt nie był" pisał w 1974 roku Wiktor Ostrowski. Zapraszamy w podróż od szczytów gór po najdalsze zakątki świata. Od morskich głębin aż po ostateczną granicę — kosmos! Halik, Teliga, Hermaszewski i wielu innych — spotkaj wyjątkowych Polaków, którzy dotarli tam, gdzie nikt inny nie miał odwagi wyruszyć. Dowiedz się, z jakimi wyzwaniami i zagrożeniami musieli się zmierzyć. Poznaj zakończenie wielkiej opowieści o polskich podróżnikach.

Szczegóły
Tytuł Polacy na krańcach świata XX wiek. Część 2
Autor: Będkowski Mateusz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Histmag
Rok wydania: 2024
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Polacy na krańcach świata XX wiek. Część 2 w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Polacy na krańcach świata XX wiek. Część 2 PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.