Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Jak stworzyć paletę kolorystyczną dla marki? Ile kolorów powinna zawierać Twoja paleta? Które kolory do siebie pasują? Jak ludzie odbierają konkretne kolory, z czym im się kojarzą? Jeżeli szukasz odpowiedzi na te pytania, to odnajdziesz je w ebooku. Po przeczytaniu: 1. Będziesz potrafiła stworzyć paletę kolorystyczną dla swojej marki. 2. Będziesz wiedziała jakie skojarzenia przywołują podstawowe kolory, zarówno te negatywne, jak i pozytywne. 3. Będziesz znała darmowe programy, z których można skorzystać przy tworzeniu palety. Dlaczego warto przeczytać tego ebooka? Ponieważ 80% ludzi to wzrokowcy, co znacza, że w ciągu pierwszych milisekund oceniają, czy coś im się podoba i czy to, co widzą, ich interesuje, czy nie. Kolor jest pierwszą rzeczą, na którą podświadomie patrzą. I to kolor ma tę moc, żeby przyciągnąć ich uwagę na tyle, aby chcieli przeczytać, to co pragniesz im zakomunikować. Jeżeli będziesz wiedziała jak dobrać do siebie poszczególne kolory i jaką wartość one ze sobą niosą, to łatwiej będzie Ci tworzyć grafiki na social media, grafiki reklamowe albo materiały marketingowe we swojej firmie. Będziesz wiedziała, jak świadomie zaprojektować przekaz, jaki pragniesz wysłać w świat. Brzmi dobrze? Dodatkowo Twoja marka będzie miała spójny, a z czasem rozpoznawalny styl, a to przyciąga klientów. Nie będzie się gubiła w rozmaitych wyborach Canvy, ponieważ kolory będą Cię ograniczać na tyle, że nie będziesz marnować czasu na ciągłe wybory świeżych stylów. Zaoszczędzisz czas i energię. Ebook ma 48 stron i jest podzielony na 5 głównych rozdziałów. Nie chodzi o to, żebyś poświęcała wiele czasu na czytanie, lecz żebyś zapoznała się z esencją informacji i mogła zacząć świadomie działać. Dodatkową zaletą ebooka jest jego projekt. Każdy podrozdział o kolorze jest zilustrowany cudownymi zdjęciami, które oddają charakter koloru. Czego dowiesz się z ebooka? 1. Zrozumiesz, dlaczego warto mieć spójną kolorystykę marki. 1. Zapoznasz się z podstawowymi kolorami i ich psychologią koloru. 2. Przejdziesz przez proces tworzenia palety kolorystycznej dla marki. 3. Poznasz darmowe programy do tworzenia palet. 4. Stworzysz swoją paletę kolorystyczną. O autorce: Kobieta, w ciągłym procesie uczenia się i doświadczania zarówno cudownych chwil życia, jak i tych bardzo trudnych. Współpracuje głównie z kobiecymi biznesami, ponieważ wierzy w to, że dziewczyny potrafią przemienić świat, działając w zgodzie ze swoim sercem i wartościami, jakie je prowadzą. Otwarta na świat i świeżych ludzi, wysokowrażliwa estetka. W wolnych chwilach czyta miliony ebooków albo medytuje. Chodzi boso po lesie albo na wystawy sztuki. Wielbi podróżować. Wierzy, że wszystko, co nas spotyka jest po coś i ma w sobie głęboki sens. Prywatnie małżonka i mama dwójki chłopców, bengalskiego kota i owczarka niemieckiego. W czym pomagam? 1. Projektuję pełną identyfikację wizualną marek, ubieram je graficznie (projektuje logo, paletę kolorów, szablony/grafiki do social media, banery, itp) 2. Tworzę kolaże cyfrowe, tzw. Obrazy MOCy. 3. Składam, łamię, projektuję graficznie ebooki + projektuję okładki. 4. Tworzę strony www w Wordpress albo DIVI. 5. Piszę ebooki o marce osobistej. 6. Prowadzę konsultacj / audyty biznesowe. 7. Tworzę materiały graficzne.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Pokoloruj swoją markę |
Autor: | Justyna Marciniak |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | eBOOKnij to |
Rok wydania: | 2023 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.