Podstawy coachingu i mentoringu okładka

Średnia Ocena:


Podstawy coachingu i mentoringu

Kurs coachingu i mentoringu to kompleksowy program, który łączy teorię z praktyką. Czytelnicy poznają ważne aspekty coachingu, różnice pomiędzy coachingiem a mentoringiem a także techniki, które pomogą im skutecznie wspierać rozwój innych. Nie czekaj! Zainwestuj w siebie i zdobądź umiejętności, które pozwolą otworzyć przed Tobą nowe możliwości. Oto tylko niektóre z zagadnień: Skuteczność coachingu i mentoringu *Podstawy psychologiczne i neurobiologiczne (neuroplastyczność, motywacja) *Model GROW *Etapy procesu coachingowego *Psychologia w Coachingu i Mentoringu *Podstawy motywacji i samorealizacji *Mechanizmy zmiany zachowań i nawyków *Wypalenie zawodowe i stres *Zaawansowane Techniki Coachingowe i Mentoringowe *Coaching transformacyjny *Praca z przekonaniami i wartościami klienta *Rozwiązywanie Konfliktów i Zarządzanie Kryzysami *Mediacje *Narzędzia i Techniki w Coachingu i Mentoringu *Etyka w coachingu i mentoringu *Budowanie Osobistej Marki *Networking i zdobywanie klientów

Szczegóły
Tytuł Podstawy coachingu i mentoringu
Autor: Laura Coben
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Laura Coben
Rok wydania: 2024
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Podstawy coachingu i mentoringu w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Podstawy coachingu i mentoringu PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.