Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe okładka

Średnia Ocena:


Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe

Książka ebook stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju świeżych produktów – wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne a także przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju świeżych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w pokazywanych treściach wszystkich ważnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim – umownie wydzielonym – etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący świeży albo rozwijający dotychczas istniejący produkt odpowiada sama konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty) część II – technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), element III zaś – marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa) W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najwieższy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju świeżych produktów.

Szczegóły
Tytuł Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
Autor: Wirkus Marek, Lis Anna M.
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.