Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Książka ebook stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju świeżych produktów – wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne a także przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju świeżych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w pokazywanych treściach wszystkich ważnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim – umownie wydzielonym – etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący świeży albo rozwijający dotychczas istniejący produkt odpowiada sama konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty) część II – technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), element III zaś – marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa) W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najwieższy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju świeżych produktów.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe |
| Autor: | Wirkus Marek, Lis Anna M. |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
| Rok wydania: | 2015 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.