Plakat sportowy w Polsce okładka

Średnia Ocena:


Plakat sportowy w Polsce

„Plakat sportowy w Polsce” to bogato ilustrowany album autorstwa Doroty Folgi-Januszewskiej i Katarzyny Szymańskiej, projektu Lecha Majewskiego, który dokumentuje rozwój plakatu sportowego w Polsce od XVII wieku do czasów współczesnych. Książka ebook prowadzi przez rozważania na temat roli sportu w kulturze i jego wpływu na obyczajowość, omawia pierwsze w historii wizerunki sportowców, w tym norweskiego narciarza sprzed paru tysięcy lat. Publikacja, podzielona na sześć rozdziałów, przeprowadza czytelnika przez początki graficzne promocji sportu, silną ideę olimpizmu, tworzenie się towarzystw społecznych, oddziaływanie polityki na postrzeganie – a co za tym idzie – przedstawianie dyscyplin sportowych i aktywności fizycznej po promocję widowisk cyrkowych i turystyki. Album na blisko trzystu stronach pokazuje kilkaset reprodukcji pochodzących ze zbiorów m.in. Muzeum Plakatu w Wilanowie, Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie a także Biblioteki Polskiej w Paryżu. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Szczegóły
Tytuł Plakat sportowy w Polsce
Autor: Folga-Januszewska Dorota, Szymańska Katarzyna
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Bosz
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Plakat sportowy w Polsce w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Plakat sportowy w Polsce PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.