Pić czy nie pić? Co nauka mówi o wpływie alkoholu na zdrowie okładka

Średnia Ocena:


Pić czy nie pić? Co nauka mówi o wpływie alkoholu na zdrowie

„Pić lub nie pić” to niezwykła książka, napisana przez naukowca i zakorzeniona w 40-letnich badaniach medycznych a także praktycznym doświadczeniu w leczeniu pacjentów. Profesor David Nutt przebija się przez powszechne stereotypy, żeby wyjaśnić długo- i krótkoterminowe skutki picia alkoholu. Sprawia, że skomplikowana nauka staje się prosta. Zabiera czytelników w fascynującą podróż do wnętrza ciała i mózgu od pierwszego łyka. Tłumaczy, co naprawdę oznacza „odpowiedzialne picie”, w przekonujący i zrozumiały sposób opisuje, jak wpływa ono na nasze zdrowie – samopoczucie i dobrostan psychiczny, regularność snu, hormony, płodność… To wiedza potrzebna do tego, aby podejmować racjonalne, świadome decyzje dotyczące naszej konsumpcji tej nieustająco słynnej używki. Uwaga, po przeczytaniu tej książki, możesz już nigdy nie sięgnąć po alkohol!

Szczegóły
Tytuł Pić czy nie pić? Co nauka mówi o wpływie alkoholu na zdrowie
Autor: Nutt David
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Krytyki Politycznej
Rok wydania: 2024
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Pić czy nie pić? Co nauka mówi o wpływie alkoholu na zdrowie w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Pić czy nie pić? Co nauka mówi o wpływie alkoholu na zdrowie PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.