Średnia Ocena:
Paradygmaty Akademickiego Kształcenia Pedagogów
Propozycja, by zainicjować dyskusję ponad paradygmatami akademickiego kształcenia pedagogów, spotkała się z wielkim zainteresowaniem nauczycieli akademickich a także osób związanych z praktyką edukacyjną. Zamierzeniem naszym było nie tyle podjęcie próby rekonstrukcji paradygmatycznego kształcenia pedagogów w aspekcie historycznym, ile odczytanie i stworzenie mapy konkurujących z sobą współcześnie paradygmatow. (...) Pluralizm teorii i praktyk edukacyjnych a także ich różnorodność stanowią niewątpliwie o bogactwie oferty kształcenia. Troska o tożsamość dydaktyki akademickiej każe stawiać pytania: „czym jest wiedza pedagogiczna?", „w jaki sposób badać procesy zachodzące w szkolnictwie wyższym, jak konstruować cele kształcenia i jakie wartości je uzasadniają?" Na każde z tych pytań odpowiedzi mogą być znacząco różne, tak jak odmienne mogą być koncepeje oparte na zupełnie innych zalożeniach. Niewątpliwie sukcesem III Seminarium Dydaktyki Akademickiej jest rozpoznanie paru obszarów tematycznych, budujących różnorakie modele edukacji pedagogów na uniwersytetach i w innych szkołach wyższych, a zatem konstruujących też odmienne paradygmaty tegoż kształcenia. Ze Wstępu
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Paradygmaty Akademickiego Kształcenia Pedagogów |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Paradygmaty Akademickiego Kształcenia Pedagogów PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!