Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Wypromuj się lub zgiń! Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę własnych towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie znacznej korporacji. Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, bo sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się własną wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest dużo poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje rad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem lub w pełni nadzoruje ten proces. Z tej pełnej konkretów książki dowiesz się m.in.: jakie mity krążą wokół promocji niewielkich firm, co robić, a co sobie odpuścić, jak promować firmę tradycyjną, a jak e-biznes. Przekonasz się także, że stare sposoby stale działają, a nowe można idealnie zaprząc do pracy na Twoją rzecz. A wszystko to z turbodoładowaniem efektu synergii…
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie |
Autor: | Pietraszek Marcin |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Ja osobiście polecam, ponieważ dużo się z tej książki dowiedziałam. Wiedza praktyczna i naprawdę życiowa.
Jest to pierwsza książka, która wciągnęła mnie do tego stopnia, że przeczytałam ją całą przy jednym posiedzeniu :). Prowadzę swój biznes. Ta książka ebook pozwoliła mi zrozumieć pewne sprawy, dużo przemyśleć i obrać inny kierunek reklamy.
Pro-MOC-ja to idealnie i przystępnie napisany tutorial marketingowy dla małych i średnich firm podający godowe wskazówki, w jaki sposób należy promować własny biznes, żeby w maksymalnie krótkim okresie odnieść sukces i pomnożyć grono własnych klientów, tym samym pomnażając własne zyski. Tutorial jest dostosowany do polskich realiów, a wszystkie porady jak najbardziej możliwe do wykonania.
Książka, którą gorąco zalecam wszystkim świeżym przedsiębiorcom, zakładającym swoje działalności gospodarcze. Marcin Pietraszek sprzedaje nam własne pomysły na wypromowanie interesu, zarówno te, które wymagają większych nakładów finansowych, jak i te całkiem tanie. Świetne porady, na które sami byśmy nie wpadli, a dające dużo zysku dla firmy. Polecam!