PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie okładka

Średnia Ocena:


PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie

Wypromuj się lub zgiń! Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę własnych towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie znacznej korporacji. Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, bo sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się własną wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest dużo poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje rad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem lub w pełni nadzoruje ten proces. Z tej pełnej konkretów książki dowiesz się m.in.: jakie mity krążą wokół promocji niewielkich firm, co robić, a co sobie odpuścić, jak promować firmę tradycyjną, a jak e-biznes. Przekonasz się także, że stare sposoby stale działają, a nowe można idealnie zaprząc do pracy na Twoją rzecz. A wszystko to z turbodoładowaniem efektu synergii…

Szczegóły
Tytuł PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
Autor: Pietraszek Marcin
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Renata Kościołek

    Ja osobiście polecam, ponieważ dużo się z tej książki dowiedziałam. Wiedza praktyczna i naprawdę życiowa.

  • Małgorzata Ciureja

    Jest to pierwsza książka, która wciągnęła mnie do tego stopnia, że przeczytałam ją całą przy jednym posiedzeniu :). Prowadzę swój biznes. Ta książka ebook pozwoliła mi zrozumieć pewne sprawy, dużo przemyśleć i obrać inny kierunek reklamy.

  • Ajdruna

    Pro-MOC-ja to idealnie i przystępnie napisany tutorial marketingowy dla małych i średnich firm podający godowe wskazówki, w jaki sposób należy promować własny biznes, żeby w maksymalnie krótkim okresie odnieść sukces i pomnożyć grono własnych klientów, tym samym pomnażając własne zyski. Tutorial jest dostosowany do polskich realiów, a wszystkie porady jak najbardziej możliwe do wykonania.

  • Irta

    Książka, którą gorąco zalecam wszystkim świeżym przedsiębiorcom, zakładającym swoje działalności gospodarcze. Marcin Pietraszek sprzedaje nam własne pomysły na wypromowanie interesu, zarówno te, które wymagają większych nakładów finansowych, jak i te całkiem tanie. Świetne porady, na które sami byśmy nie wpadli, a dające dużo zysku dla firmy. Polecam!