Czytaj więcej:
Otoczeni przez idiotów. Jak dogadać się z tymi, których nie sposób zrozumieć okładka

Średnia Ocena:



Otoczeni przez idiotów. Jak dogadać się z tymi, których nie sposób zrozumieć

Najpopularniejszy skandynawski tutorial ostatnich lat! Czy dopadają cię spóźnione pointy w stylu: „Powinienem był mu powiedzieć to i to, wówczas może by zrozumiał"? Czy zdarzyło ci się uczestniczyć w zebraniu, na którym nie byłeś w stanie zrozumieć toku myślenia żadnej osoby? Czy frustruje cię, że nikt nie rozumie twojego jakże klarownego wywodu? Idioci są wszędzie i niestety jakoś musimy z nimi żyć. Możemy pozostać przy przekonaniu, że jesteśmy otoczeni przez idiotów, lecz tak naprawdę otaczają nas ludzie o czterech różnych typach osobowości. Starczy umieć je zidentyfikować, a praca, życie i współdziałanie z nimi będzie jak bułka z masłem. A ile nam to zaoszczędzi niepotrzebnych nerwów!

Szczegóły
Tytuł Otoczeni przez idiotów. Jak dogadać się z tymi, których nie sposób zrozumieć
Autor: Erikson Thomas
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wielka Litera
Rok wydania: 2017

Tytuł Data Dodania Rozmiar
Zobacz podgląd Otoczeni przez idiotów. Jak dogadać się z tymi, których nie sposób zrozumieć pdf poniżej lub w przypadku gdy jesteś jej autorem, wgraj własną skróconą wersję książki w celach promocyjnych, aby zachęcić do zakupu online w sklepie empik.com. Otoczeni przez idiotów. Jak dogadać się z tymi, których nie sposób zrozumieć Ebook podgląd online w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki nie posiadają jeszcze opcji podglądu, a inne są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jakiejkolwiek treści jest zakazane, więc w takich wypadkach zamiast przeczytania wstępu możesz jedynie zobaczyć opis książki, szczegóły, sprawdzić zdjęcie okładki oraz recenzje.

 

 

Otoczeni przez idiotów. Jak dogadać się z tymi, których nie sposób zrozumieć PDF Ebook podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Pobierz PDF

Nazwa pliku: 01_Jak_pokonac_strach_zarabiac_godziwe_pieniadze.pdf - Rozmiar: 1.75 MB
Głosy: 0
Pobierz

 

 

Wgraj PDF

To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stron
swojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!

Recenzje

  • mirmunn

    Bardzo użyteczny poradnik- wcześniej zetknęłam się z testem psychologicznym dotyczącym czterech kolorów osobowości. Jako (podobno rzadki!!!) przypadek w zasadzie czystego (również rzadkość) typu CZERWONEGO miewałam niejakie kłopoty z ludźmi, którzy nie myślą tak dynamicznie jak ja:) Teraz rzeczywiście łatwiej mi ich zrozumieć. Przemiana sposobu rozmowy wiele dała- ponieważ w moim otoczeniu przeważają "zieloni" i "zielono- żółci", co z "czerwonym" tworzy zestawienie dość wybuchowe. Publikacja obszerna, oparta na konkretnych przykładach, można tu znaleźć wyczerpujące i jednocześnie przystępne opisy cech i reakcji a także tłumaczenia zachowań. Jednocześnie zachowuje zdrowe proporcje pomiędzy opisem przypadku a analizą typów osobowości - nie tak, jak w "rozwodnionych" amerykańskich poradnikach, gdzie na pierwszych pięćdziesięciu stronach twórca tłumaczy, dlaczego JEGO dzieło jest niezbędne do życia i co zawiera, a na kolejnych snuje opowieści o Sallych, Joannach i Johnnych, dodając kilka truizmów. Zaletą są także - graficznie wyróżnione- podsumowania i wnioski i wykorzystanie kolorowej czcionki (odpowiadającej przedstawianym typom osobowości). Wzrokowcom się spodoba:), innym także ułatwi czytanie. Tytuł jest niewątpliwie chwytliwy i odzwierciedla obiegowy sąd o ludziach, z którymi nie możemy się dogadać. Jednak książka ebook zwraca uwagę na inność lecz i możliwość współistnienia różnorakich "kolorów" - nie tylko w naszym otoczeniu, lecz i w nas samych. Krótko: tutorial nieźle napisany, przejrzysty, konkretny, interesujący- do wykorzystania od razu:). Widać, ze tę książkę pisał fachowiec.

  • ullos

    Z pewnością jest to książka, która przyda się wszystkim osobom, które, na co dzień pracują z większą liczbą osób. Dla mnie Otoczeni przez idiotów… to lektura będąca strzałem w dziesiątkę. Dzięki niej zrozumiałem dużo mechanizmów, które tłumaczą niektóre zachowanie ludzi. Teraz wiem, w jaki sposób z nimi rozmawiać, żeby zostać zrozumianym i przede wszystkim, żeby się nie denerwować na nich brak zrozumienia. Fajnie, prosto, lecz konkretnie napisana książka. Zalecam wszystkim, dzięki niej dużo rzeczy stało się dla mnie jasnych. Polecam!

  • ALICJA POPIELARSKA

    super

  • Agnieszka Balicka

    Zalecam szczególnie osobom totalnie zielonym będącym w związku małżeńskim z soczystym czerwonym ;-) Lektura książki pozwoliła uniknąć wielu nieporozumień, których mój kolor w relacjach rodzinnych nienawidzi. Zafascynował mnie tytuł, siegnęłam po nią z półki i po przeczytaniu paru stron musiałam kupić. Zalecam gorąco.

  • Mieszko Piechowski

    Otoczeni przez idiotów to książka ebook o dwuznacznym tytule, jednakże bardzo trafnym. Myślę, że każdy z nas spotkał w swoim życiu takich ludzi, z którymi nie mógł się dogadać. Jest to bardzo uciążliwe, szczególnie, jeżeli losy się to w pracy. Dzięki tej książce pdf mi udało się zrozumieć dużo zachować tych ludzi. Z pewnością ich działanie i postepowanie jest mi wiele bliższe, a przez to mniej się denerwuję. Polecam, abyście przeczytali tę książkę chociażby po to, żeby pomóc sobie i przestać się denerwować. Ja jestem pod wrażeniem tej książki.

  • ewela1219

    Książka ebook godna polecenia wszystkim osobom ktore czuja ze maja kłopot z relacjami. Twórca swietnie obrazuje 4 osobowości czlowieka z którymi mamy do czynienia na co dzien. Dzieki tej książę łatwiej zrozumiem innych i ich działanie .

  • Anonim

    Tytuł Książki robi robotę :) Niezła pozycja na upominek

  • Alex90

    Książka ebook zawiera dużo przydatnej wiedzy popartej zabawnymi sytuacjami z życia. Przedstawiono tu bardzo interesujący podział osobowości. Z takim się jeszcze nie spotkałem, a czytałem już o wielu rodzajach. Ten jest bardzo trafny, a oznaczenie każdego charakteru jako koloru sprawia, że po przeczytaniu książki spoglądając na niektórych ludzi, widzimy ich właśnie jako kolory. Twórca opisuje, jak charakter a także swoje doświadczenia warunkują to, w jaki sposób reagujemy na konkretne sytuacje i słowa. Podaje również przykłady jak wywołać stres u konkretnych kolorów a także przede wszystkim jak się z nimi dogadywać. Rady są uniwersalne i nie na każdego zadziałają, lecz mogą być punktem wyjścia. Książkę polecam. Niebieski z domieszką czerwonego :)

  • Anonim

    Super!! Naprawde polecam. Tą książkę powinien przeczytać każdy.

 

 

Otoczeni przez idiotów. Jak dogadać się z tymi, których nie sposób zrozumieć PDF transkrypt - 20 pierwszych stron:

 

Strona 1 Strona 2 Jak pokonać strach i zarabiać godziwe pieniądze? Chcesz zarabiać więcej, ale boisz się sprzedawać? Wymyślasz tysiąc powodów, dla których nie możesz zadzwonić do klienta? Nie chcesz by odebrano Cię jako oso- bę nachalną, w związku z czym w ogóle nie składasz propozycji? A może czujesz niepewność, że podczas spotkania sprzedażowego Twój klient zada Ci pytanie, na które nie będziesz znać odpowiedzi? Przygotowałam dla Ciebie serię artykułów o skutecznej sprzedaży. W tym zdradzę Ci, jak radzić sobie z trudnymi przekonaniami, które blokują przed zarabianiem pieniędzy. KIM JESTEM? Nazywam się Kamila Rowińska i od 1999 r. prowadzę działalność gospodarczą. Przez 13 lat zarządzałam zespołem sprzedażo- wym – uczyłam swoich podopiecznych sprzedaży. Moje wynagrodzenie było bez- pośrednio związane z tym, jak wysoka ona będzie, więc musiałam wykazać się skutecz- nością. Jestem autorką i współautorką 8 książek, z których najpopularniejsze to bestsellery: Buduj życie odpowiedzialnie i zuchwale, Kobieta Niezależna, Kobieta Asertywna, Dziennik Coachingowy. 365 pytań od Twojego coacha. Sprzedaż moich książek to już setki tysięcy egzemplarzy. 2 AKADEMIA SPRZEDAŻY RBC 01 WWW.KAMILAROWINSKA.PL Strona 3 Od 2010 r. prowadzę firmę szkoleniową Rowińska Business Coaching, w której uczę innych sprzedaży, zarządzania zespołem, budowania swojej wewnętrznej siły, asertywnej komunikacji i niezależności finansowej i mentalnej. Kiedy cały świat do- tknął kryzys, moja firma doskonale sobie z nim poradziła. Nikomu z zespołu nie obniżyłam wynagrodzenia, nikt nie został zwolniony, a firma osiągała wyższe ob- roty. Jak to możliwe? Wyłącznie dzięki inwestycjom w kompetencje sprzedażowe. DL AC ZEGO LUDZIE NIE SPR ZEDA J Ą SK U T EC ZNIE ? Nie dlatego, że nie potrafią. Wielu mogłoby się nauczyć technik sprzedaży – jest sporo książek, szkoleń na ten temat. To, co im przeszkadza, to przekonania. Więk- szość potencjalnych dobrych sprzedawców boi się zacząć. Ciągle przejmują się tym, co pomyślą o nich inni, wstydzą się mówić o swojej ofercie, obawiają się, że zostaną uznani za nachalnych, a przede wszystkim – że usłyszą odmowę. To zupeł- nie naturalne. Jako ludzie mamy w sobie zakodowaną potrzebę przynależności do grupy, akcep- tacji. Yuval Noah Harari w swojej sławnej książce Sapiens. Od zwierząt do bogów napisał, że to właśnie dzięki temu nasz gatunek urósł do takich rozmiarów – kiedyś bowiem brak przynależności do grupy, akceptacji oznaczał dla nas śmierć. Teraz im częściej jesteś odrzucany, im lepiej to znosisz, tym lepsze wyniki osiągasz w sprzedaży. Ci, którzy unikają odmowy, najczęściej kończą w pracy, której nie znoszą, albo bankrutują. Odrzucenie to część życia sprzedawcy. 3 AKADEMIA SPRZEDAŻY RBC 01 WWW.KAMILAROWINSKA.PL Strona 4 J A K R A DZIĆ SOBIE Z ODMOWĄ? Po pierwsze, przygotuj się na nią. Zapisz sobie na kartce dwa scenariusze rozmo- wy. W pierwszym klient mówi Ci: „Nie jestem zainteresowany”. Co wtedy robisz? Możesz zapytać, czy wrócić z propozycją za kilka miesięcy, poprosić o rekomenda- cję, podziękować za rozmowę. Klient ma prawo Ci odmówić, a Ty powinieneś mieć przygotowaną jakąś odpowiedź. W drugim scenariuszu klient godzi się na zakup. Nieraz sprzedawcy są wówczas tak zaskoczeni, że tracą rezon i nie są w stanie wy- dukać niczego sensownego. Zastanów się i zapisz, co wtedy powiesz. Po drugie, daj sobie prawo do złożenia propozycji. Niektóre osoby zakładają, że wszyscy wiedzą, czym się zajmują, i nie czują potrzeby oferowania swoich usług. Myślą: „Przecież wie, że jestem stomatologiem, przyjdzie do mnie, kiedy zajdzie taka konieczność”, „Przecież wie, że prowadzę salon fryzjerski, jak będzie chciał się ostrzyc, to się umówi”. Nawet jeżeli ktoś zna Twoją ofertę, wcale nie znaczy to, że nie chce, abyś mu ją złożył. Do Ciebie ma prawo zadzwonić sprzedawca, by zapro- ponować Ci np. nowy abonament – Ty również masz prawo składać innym ludziom oferty sprzedażowe. Po trzecie, nie traktuj odrzucenia personalnie. Jeżeli proponujesz komuś od- szkodowanie albo ubezpieczenie, a on Ci odmawia, nie znaczy to, że odmawia konkretnie Tobie – po prostu nie potrzebuje Twojej usługi. Ty też przecież bardzo często odrzucasz propozycje – gdy ktoś zaprasza Cię do restauracji, chce Ci sprze- dać wodę toaletową, kiedy przechodzisz obok masy sklepów, wołających z witryny: „Kup to!”, „Wyprzedaż!”, „Zapraszamy!”. I masz do tego prawo. Tak samo jest z in- nymi ludźmi. Oni mówią „nie” Twojej ofercie. Nawet jeśli rozmówca zwraca się do Ciebie wulgarnie, krzyczy na Ciebie, obraża Cię, pamiętaj, że to wcale nie świadczy o Tobie ani nawet o Twojej propozycji, tyl- 4 AKADEMIA SPRZEDAŻY RBC 01 WWW.KAMILAROWINSKA.PL Strona 5 ko o kliencie, jego poziomie kultury. Na każdym etapie swojego życia w różnych okolicznościach – jadąc autobusem, na ulicy, w sklepie – możesz spotkać osoby, które zachowają się wobec Ciebie niekulturalnie, powiedzą Ci coś przykrego. Ale czy przez to nie chodzisz na zakupy, nie jeździsz autobusem, samochodem? Nie. Przywyknij więc do tego, że również w sprzedaży takie sytuacje mogą się wydarzyć – i to wcale nie znaczy, że coś jest z Tobą nie tak. Po czwarte, pamiętaj, że zawsze znajdzie się osoba, która Cię nie polubi. Bez względu na to, co robisz, niektórzy będą Cię cenili, darzyli Cię sympatią, a inni nie. Czy nie lepiej mieć dobrze prosperujący biznes albo dobrą pracę, satysfakcjonują- ce wyniki sprzedażowe, skoro i tak jakaś część ludzi po prostu nie będzie za Tobą przepadać? STR ACH NIE MINIE OD R A ZU Przemyśl i zastosuj powyższe wskazówki, zastanów się, jak to jest z Twoimi prze- konaniami, skąd się biorą, gdzie się gubisz, gdzie popełniasz błędy. Pamiętaj: od- rzucenie będzie Cię przez jakiś czas bolało, aż w pewnym momencie stanie się po prostu elementem statystyki. Im częściej słyszysz „nie”, tym droższe i więcej warte jest „tak”. Są produkty, które bardzo łatwo sprzedać. Innymi trudniej sku- sić klienta – ale kiedy już się go znajdzie, sukces jest naprawdę słodki. Pielęgnuj w sobie myśl o tym, jak dobrym jesteś sprzedawcą, jak dużo problemów swoich klientów jesteś w stanie rozwiązać, jak wiele ich marzeń możesz spełnić – i oczywiście składaj propozycje. 5 AKADEMIA SPRZEDAŻY RBC 01 WWW.KAMILAROWINSKA.PL Strona 6 PREZENT Znacznie łatwiej jest sprzedawać wtedy, kiedy wiesz, jak to robią inni. Przygotowa- łam dla Ciebie scenariusz rozmowy telefonicznej, który przyda Ci się w ćwiczeniach. Aby otrzymać prezent, w komentarzu do artykułu na blogu kamilarowinska.pl napisz dwa ważne dla Ciebie wnioski, które wyciągasz z tego materiału. Pamiętaj o tym, aby wpisać poprawny e-mail, ponieważ na ten właśnie adres chwilę później automatycznie odeślę do Ciebie scenariusz rozmowy telefonicznej. Zapisz się na bezpłatną konferencję! To, co napisałam, to dopiero wierzchołek góry lodowej. Chcesz zdobyć większą wiedzę? Zacznij od zapisania się na konferencję online. W jej trakcie opowiem Ci jak zareagować na obiekcje klienta, które brzmią: „Czemu tak drogo?!”, „Za drogo”. Link do zapisu znajduje się poniżej. Zapisz się nawet jeżeli już wiesz, że w tym dniu Cię nie będzie, ponieważ dostaniesz wówczas powiadomienie o ewentualnej retransmisji. Polecam jednak udział w spotkaniu na żywo, ponieważ wtedy są naj- większe emocje, największa energia, jest również sesja Q&A i niespodzianka dla uczestników – możliwość dołączenia do Akademii Sprzedaży. Jeżeli znasz osoby, którym przekonania utrudniają życie, myślisz, że ten artykuł mógłby im pomóc, to udostępnij im go – tylko teraz jest bezpłatny. Tak, zapisuję się! 6 AKADEMIA SPRZEDAŻY RBC 01 WWW.KAMILAROWINSKA.PL Strona 7 Dziękuję Ci serdecznie i do zobaczenia w kolejnych materiałach wideo! Kamila Rowinska WWW.KAMILAROWINSKA.PL

O nas

PDF-X.PL to narzędzie, które pozwala Ci na darmowy upload plików PDF bez limitów i bez rejestracji a także na podgląd online kilku pierwszych stron niektórych książek przed zakupem, wyszukiwanie, czytanie online i pobieranie dokumentów w formacie pdf dodanych przez użytkowników. Jeśli jesteś autorem lub wydawcą książki, możesz pod jej opisem pobranym z empiku dodać podgląd paru pierwszych kartek swojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu. Powyższe działania dotyczą stron tzw. promocyjnych, pozostałe strony w tej domenie to dokumenty w formacie PDF dodane przez odwiedzających. Znajdziesz tu różne dokumenty, zapiski, opracowania, powieści, lektury, podręczniki, notesy, treny, baśnie, bajki, rękopisy i wiele więcej. Część z nich jest dostępna do pobrania bez opłat. Poematy, wiersze, rozwiązania zadań, fraszki, treny, eseje i instrukcje. Sprawdź opisy, detale książek, recenzje oraz okładkę. Dowiedz się więcej na oficjalnej stronie sklepu, do której zaprowadzi Cię link pod przyciskiem "empik". Czytaj opracowania, streszczenia, słowniki, encyklopedie i inne książki do nauki za free. Podziel się swoimi plikami w formacie "pdf", odkryj olbrzymią bazę ebooków w formacie pdf, uzupełnij ją swoimi wrzutkami i dołącz do grona czytelników książek elektronicznych. Zachęcamy do skorzystania z wyszukiwarki i przetestowania wszystkich funkcji serwisu. Na www.pdf-x.pl znajdziesz ukryte dokumenty, sprawdzisz opisy ebooków, galerie, recenzje użytkowników oraz podgląd wstępu niektórych książek w celu promocji. Oceniaj ebooki, pisz komentarze, głosuj na ulubione tytuły i wrzucaj pliki doc/pdf na hosting. Zapraszamy!