Średnia Ocena:
Oswajanie inności w edukacji polonistycznej
Publikacja stanowi piąty tom słynnej i cenionej w środowisku naukowym i nauczycielskim serii "Nowoczesność i Tradycja w Edukacji Polonistycznej" i jest plonem konferencji naukowej. Wpisuje się w dialogiczno-kulturowy, w szczególności zaś międzykulturowy i regionalny, nurt edukacji polonistycznej i refleksji ponad nią. Na tom składa się osiemnaście tekstów, zgrupowanych w IV częściach, od ujęć teoretycznych (informacyjno-przeglądowych) - po praktyczne. Podejmują one różnorakie aspekty zagadnienia, nie ograniczając się tylko do nauczania przedmiotowego na różnorakich etapach edukacyjnych, lecz także obejmując integrację międzyprzedmiotową, nauczanie biblioteczne a także glottodydaktykę. Autorzy odwołują się do dokumentów edukacyjnych, tekstów literackich, innych tekstów kultury, w tym multimediów. Z recenzji prof. dr hab. Barbary Bogołębskiej
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Oswajanie inności w edukacji polonistycznej |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo UMCS |
Rok wydania: | 2010 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Oswajanie inności w edukacji polonistycznej PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!