Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w trzecim sektorze okładka

Średnia Ocena:


Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w trzecim sektorze

Trzeci sektor w polskich realiach Pozyskiwanie środków Poszukiwanie najlepszych ludzi Marketing organizacji PR wewnętrzny i zewnętrzny Rola rzecznika prasowego Konferencje prasowe od A do Z Współpraca z mediami Organizacja zarządzania organizacją Organizacje pozarządowe są i nie są jak firmy. W przeciwieństwie do sektora rynkowego trzeci sektor funkcjonuje nie dla zysku, ale pro publico bono, czyli dla niezła wspólnego. Skupieni na realizacji statutowych celów organizacji jej członkowie i zarządzający zapominają czasem o tym, że także w ich działalności pojawiają się analogie do funkcjonowania firm. Stowarzyszenia, fundacje czy związki są w pewnym sensie przedsiębiorstwami: zatrudniają pracowników, pozyskują środki publiczne a także prywatne, dysponują nierzadko olbrzymimi zasobami finansowymi, posiadają w własnych szeregach wielu profesjonalistów-praktyków, aktywnie uczestniczą w życiu społeczno-gospodarczym, wspierają te dziedziny, które wymagają bardzo wąskiej specjalizacji. I tak jak firmy spotykają się z konkurencją... innych organizacji pozarządowych. Właśnie dlatego powstała ta książka. Napisana z punktu widzenia praktyków na co dzień mających do czynienia z organizacjami pozarządowymi, jest zestawem podstawowych zasad zarządzania organizacją, jej finansami, pracownikami, wolontariuszami. Wskazuje, jak pozyskiwać środki a także kreować wizerunek, współpracować z mediami i bez niepotrzebnych komplikacji stawać się partnerem rozpoznawalnym a także wiarygodnym. Autorzy kierują własną publikację zarówno do praktyków działalności w trzecim sektorze (będzie to dla nich podręczne kompendium wiedzy), jak i osób, które stawiają pierwsze kroki na drodze pomocy innym.

Szczegóły
Tytuł Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w trzecim sektorze
Autor: Kotnis-Górka Emilia, Wysocki Mateusz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Onepress
Rok wydania: 2011
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w trzecim sektorze w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w trzecim sektorze PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.