Średnia Ocena:
Optymalizacja obsługi klienta. Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność
Obsługa klienta w dzisiejszych czasach to zagadnienie coraz bardziej złożone, które zdążyło już obrosnąć w dużo mitów. Rosnąca konkurencja na rynku zmusza do wzmożonych wysiłków na polu budowania lojalności konsumenta. Wielu menedżerów stawia sobie za cel wprawianie klienta w zachwyt. Co, samo w sobie, bywa spektakularne, lecz rozmijające się z tym, co dla konsumenta naprawdę istotne. Innymi słowy, strategia zachwytu jest jak próba wygrania meczu piłki nożnej poprzez zaskoczenie bramkarza strzałami z połowy boiska. Bywa, że raz na jakiś czas to się może udać, lecz z pewnością nie jest to taktyka, która będzie przynosiła regularne zwycięstwa w biznesie. Książka Matthew Dixona bez sentymentów rozprawia się z takimi mitami. Klient, dzwoniąc na infolinię, chce bowiem przed wszystkim jak najszybciej rozwiązać własny problem. Zmuszanie go do podejmowania zbędnego wysiłku jest największym grzechem dzisiejszej obsługi w contact centrach. Twórca odradza działania ofensywne, a wskazuje zasadność obsługi defensywnej, rozumianej jako zapobieganie frustracji i stratom czasu.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Optymalizacja obsługi klienta. Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność |
Autor: | Dixon Matthew, Toman Nick, Delisi Rick |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Optymalizacja obsługi klienta. Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!