Opracowanie Produktów Spożywczych. Podejście Marketingowe okładka

Średnia Ocena:


Opracowanie Produktów Spożywczych. Podejście Marketingowe

Opracowanie produktów spożywczych, począwszy od niewielkiej zmiany istniejącego asortymentu, a skończywszy na wprowadzeniu na rynek nowości, jest siłą napędową przemysłu spożywczego, Jest to jednak proces obciążony wielkim ryzykiem, nierzadko kończący się niepowodzeniem. Jakie są klucze do sukcesu tego procesu? Książka ebook Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe daje odpowiedź na to pytanie. Napisali ją wybitni specjaliści w dziedzinie badań ponad rozwojem rynku żywnościowego, dysponujący wiedzą i doświadczeniem zdobywanym przez nad 40 lat.

Szczegóły
Tytuł Opracowanie Produktów Spożywczych. Podejście Marketingowe
Autor: Earle Mary
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: WNT
Rok wydania: 2007
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Opracowanie Produktów Spożywczych. Podejście Marketingowe w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Opracowanie Produktów Spożywczych. Podejście Marketingowe PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.