Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Ta przełomowa książka ebook umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie a także wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu prezentuje marketingowcom, jak skupić się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wiedzę do codziennej pracy. Znajdziesz tu treści związane z analizą prawdziwych potrzeb klientów (ang. Jobs to be Done – JTBD) a także z identyfikacją brand assets, case studies i wiele więcej. Przekonaj się, jak zastosować w marketingu i reklamie efekty znanych prac Daniela Kahnemana a także ekonomię behawioralną. To niewyczerpane źródło wiedzy dla wszystkich, których rolą jest rozszyfrowywanie zachowań konsumentów. "{Bardzo praktyczna książka. Zawiera dużo treści wyjątkowo przydatnych dla nowoczesnego marketingowca w oprawie jasnych i przekonujących przykładów. To też idealna i przyjemna lektura dla każdego zainteresowanego tym, w jaki sposób ludzie dokonują wyborów. Mój egzemplarz jest cały upstrzony podkreśleniami i notatkami. Fascynująca i użyteczna, absolutna klasyka." Sophie Devonshire, dyrektorka generalna, The Marketing Society "Jest dużo ebooków z dziedziny ekonomii behawioralnej. Ta pokazuje, jak wykorzystać naukę w celu zwiększenia sprzedaży. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pracuje z markami." Les Binet, szef grupy ds. efektywności w adam&eveDDB
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów |
Autor: | Barden Phil |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rok wydania: | 2024 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.