Średnia Ocena:
Odejście KAM-a
Odejście pracownika obsługującego ważnych klientów zawsze jest niebezpieczne dla każdej firmy handlowej. Brak odpowiednich procedur albo nieumiejętność dostrzeżenia zbliżającego się problemu powodują, że wielu szefów wraz z odejściem key account menedżera (KAM-a) traci nie tylko dobrego pracownika, lecz także najlepszych klientów i cenne dla firmy informacje. Jak chronić się przed tymi zagrożeniami? W jaki sposób przygotować się na wypadek, kiedy KAM odchodzi niemal z dnia na dzień? W publikacji odnajdziesz dwa case studies: jedna z firm utraciła wiele więcej niż tylko pracownika, druga potrafiła wyjść z kłopotów obronną ręką. Sprawdź, jak zminimalizować konsekwencje takiego rozstania.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Odejście KAM-a |
Autor: | Woźniak Luiza |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Wiedza i Praktyka |
Rok wydania: | 2013 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Odejście KAM-a PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!