Średnia Ocena:
Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce
Na naszych oczach dokonuje się przełom konsumencki w sferze usług finansowych, w tym w szczególności - usług ubezpieczeniowych. Nigdy do tej pory instytucje finansowe nie musiały tak dużo uwagi poświęcić na staranne dopasowanie oferowanych produktów do potrzeb klientów, dokładne i zrozumiałe informowanie ich o warunkach zawieranych umów a także wykonywanie kontraktów w sposób wolny od podejrzeń o naruszenia prawa czy konflikty interesów. Nigdy tak bardzo jak obecnie nie była niezbędna rzetelna i obiektywna wiedza o równoważeniu interesów instytucji finansowych i ich klientów. Bez niej nowe przepisy nie będą działały lub również staną się brutalnym i stosowanym bez rozmysłu instrumentem tłamszenia przedsiębiorczości i ograniczania konkurencyjności przedsiębiorców działających na polskim rynku finansowym. Publikacja powstała z inicjatywy Stowarzyszenia Pro Motor, Fundacji Edukacji Ubezpieczeniowej, Izby Gospodarczej Ubezpieczeń i Obsługi Ryzyka a także Centrum Studiów Konsumenckich Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Są w niej zawarte opracowane przez wspaniałych znawców przedmiotu rzetelne i aktualne analizy najważniejszych zagadnień dotyczących relacji między zakładami ubezpieczeń i konsumentami.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Poltext |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Ochrona konsumentów na rynku ubezpieczeniowym w Polsce PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!