Ocena efektów wdrażania narzędzi automatyzacji marketingu okładka

Średnia Ocena:


Ocena efektów wdrażania narzędzi automatyzacji marketingu

Opracowanie dotyczy tematyki marketingu zautomatyzowanego. Zwrócono uwagę na trendy, które wpłynęły na rozwój automatyzacji. Przybliżono definicję zjawiska, wymieniono stosowane narzędzia i dostępne na rynku systemy. Rozwinięto równie�� pojęcie strategii wdrażania narzędzi automatyzacji, przedstawiono klasyfikacje etapów działań potrzebnych do wdrożenia narzędzi automatyzujących. Wymieniono rodzaje strategii wdrażania Marketing Automation i wskazano czynniki wpływające na sukces ich zastosowania. W książce pdf opisywane zostały przykłady zautomatyzowanych działań marketingowych firm Starbucks, Rainbow Tours i Netflix. W opracowaniu przestawiono efekty zrealizowanego badania konsumentów wyżej wymienionych firm. Zbadano zachowania klientów w zakresie odbioru zautomatyzowanych komunikatów marketingowych.

Szczegóły
Tytuł Ocena efektów wdrażania narzędzi automatyzacji marketingu
Autor: Marta Zyskowska
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Marta Zyskowska
Rok wydania: 2024
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Ocena efektów wdrażania narzędzi automatyzacji marketingu w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Ocena efektów wdrażania narzędzi automatyzacji marketingu PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.