Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Opracowanie dotyczy tematyki marketingu zautomatyzowanego. Zwrócono uwagę na trendy, które wpłynęły na rozwój automatyzacji. Przybliżono definicję zjawiska, wymieniono stosowane narzędzia i dostępne na rynku systemy. Rozwinięto równie�� pojęcie strategii wdrażania narzędzi automatyzacji, przedstawiono klasyfikacje etapów działań potrzebnych do wdrożenia narzędzi automatyzujących. Wymieniono rodzaje strategii wdrażania Marketing Automation i wskazano czynniki wpływające na sukces ich zastosowania. W książce pdf opisywane zostały przykłady zautomatyzowanych działań marketingowych firm Starbucks, Rainbow Tours i Netflix. W opracowaniu przestawiono efekty zrealizowanego badania konsumentów wyżej wymienionych firm. Zbadano zachowania klientów w zakresie odbioru zautomatyzowanych komunikatów marketingowych.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Ocena efektów wdrażania narzędzi automatyzacji marketingu |
Autor: | Marta Zyskowska |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Marta Zyskowska |
Rok wydania: | 2024 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.