Obsługa trudnego klienta. Efektywne metody i techniki postępowania okładka

Średnia Ocena:


Obsługa trudnego klienta. Efektywne metody i techniki postępowania

Tutorial zawiera opis metod i technik postępowania z trudnym klientem zarówno w przypadku obsługi bezpośredniej jak i zdalnej (np. telefonicznej). Dzięki unikalnej formie poradnika, czytelnik może nie tylko poznać przydatne umiejętności, ale i samodzielnie je przećwiczyć. Najistotniejsze wiadomości i opisy zawarto w postaci zestawień tabelarycznych, dzięki czemu można prosto je znaleźć i użyć jako gotowych wzorców postępowania.

Szczegóły
Tytuł Obsługa trudnego klienta. Efektywne metody i techniki postępowania
Autor: Jędrzejczak Jacek
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Ridero
Rok wydania: 2018
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Obsługa trudnego klienta. Efektywne metody i techniki postępowania w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Obsługa trudnego klienta. Efektywne metody i techniki postępowania PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.