Obsługa konsumenta w hotelarstwie. Część 1 okładka

Średnia Ocena:


Obsługa konsumenta w hotelarstwie. Część 1

Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa.Treści kształcenia zostały podzielone na dwie części i ujęte zostały w następujących działach związanych z: rodzajami usług świadczonych przez gastronomię hotelową, wpływem kultury osobistej i etyki na jakość świadczonych usług, techniką a także zasadami serwowania i podawania różnorakich potraw i napojów, technikami obsługi przyjęć okolicznościowych.W podręczniku zawarto też treści dotyczące rodzajów kart menu, sposobów rozliczeń kelnerskich, podstawowych zasad BHP i przepisów sanitarno-epidemiologicznych a także najwieższych trendów dotyczących obsługi konsumenta.Treści zostały dobrana starannie pod wobec merytorycznym i metodycznym a także wzbogacone o liczne ilustracje, schematy i propozycje projektów zaliczeniowych.Na podkreślenie zasługuje fakt, że autorzy uwzględnili w podręczniku standardy wymagań egzaminacyjnych.

Szczegóły
Tytuł Obsługa konsumenta w hotelarstwie. Część 1
Autor: Duda Joanna, Krzywda Sebastian
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Rea
Rok wydania: 2007
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Obsługa konsumenta w hotelarstwie. Część 1 w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Obsługa konsumenta w hotelarstwie. Część 1 PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.