Średnia Ocena:
Obsługa konsumenta w hotelarstwie. Część 1
Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa.Treści kształcenia zostały podzielone na dwie części i ujęte zostały w następujących działach związanych z: rodzajami usług świadczonych przez gastronomię hotelową, wpływem kultury osobistej i etyki na jakość świadczonych usług, techniką a także zasadami serwowania i podawania różnorakich potraw i napojów, technikami obsługi przyjęć okolicznościowych.W podręczniku zawarto też treści dotyczące rodzajów kart menu, sposobów rozliczeń kelnerskich, podstawowych zasad BHP i przepisów sanitarno-epidemiologicznych a także najwieższych trendów dotyczących obsługi konsumenta.Treści zostały dobrana starannie pod wobec merytorycznym i metodycznym a także wzbogacone o liczne ilustracje, schematy i propozycje projektów zaliczeniowych.Na podkreślenie zasługuje fakt, że autorzy uwzględnili w podręczniku standardy wymagań egzaminacyjnych.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Obsługa konsumenta w hotelarstwie. Część 1 |
Autor: | Duda Joanna, Krzywda Sebastian |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Rea |
Rok wydania: | 2007 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Obsługa konsumenta w hotelarstwie. Część 1 PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!