Średnia Ocena:
Obsługa gości (konsumentów). Część 1
Obsługa gości (konsumentów) jest podręcznikiem przygotowanym z myślą o uczniach i słuchaczach kształcących się w zawodach kelner a także technik organizacji usług gastronomicznych. Książka ebook w sposób kompleksowy opisuje zagadnienia teoretyczne i praktyczne związane z szeroko rozumianą obsługą gości a także funkcjonowaniem zakładów gastronomicznych. Materiał zawarty w podręczniku stanowi pełne kompendium współczesnej wiedzy zawodowej ze szczególnym uwzględnieniem dokonujących się zmian i kierunków w obsłudze gości. Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie kelner i technik organizacji usług gastronomicznych.Treść podręcznika wzbogacają liczne fotografie, malunki i schematy pozwalające uczniom na lepsze przyswojenie omawianych zagadnień i opanowanie technik obsługi.Część pierwsza zawiera wiedzę z zakresu:- podziału, zasad funkcjonowania oraz- wyposażenia zakładów gastronomicznych,- wizerunku pracownika obsługi oraz- postawy względem gości,- zasad opracowywania kart menu,- technik przenoszenia i pielęgnacji zastawy stołowej,- zasad i metod obsługi gości,- kolejności a także technik podawania potraw i napojów.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Obsługa gości (konsumentów). Część 1 |
Autor: | Szajna Renata, Ławniczak Danuta, Ziaja Alina |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Rea |
Rok wydania: | 2008 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Obsługa gości (konsumentów). Część 1 PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
książka ebook taka jak miała być,zgodna z opisem ;) Jestem bardzo zadowolona z zakupu ;)