Czytaj więcej:
Zobacz podgląd Oblicza komunikacji 7/2014. Język polityki historia i współczesność pdf poniżej lub w przypadku gdy jesteś jej autorem, wgraj własną skróconą wersję książki w celach promocyjnych, aby zachęcić do zakupu online w sklepie empik.com. Oblicza komunikacji 7/2014. Język polityki historia i współczesność Ebook
podgląd online w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki nie posiadają jeszcze opcji podglądu, a inne są ściśle chronione prawem autorskim
i rozpowszechnianie ich jakiejkolwiek treści jest zakazane, więc w takich wypadkach zamiast przeczytania wstępu możesz jedynie zobaczyć opis książki, szczegóły,
sprawdzić zdjęcie okładki oraz recenzje.
Podgląd niedostępny.
swojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Średnia Ocena:
Oblicza komunikacji 7/2014. Język polityki historia i współczesność
Najwieższy numer „Oblicz Komunikacji” poświęcony jest językowi władzy w kontekście politycznym. Czytelnicy znajdą tu 14 artykułów napisanych przez twórców reprezentujących różnorakie perspektywy badawcze. Największą grupę stanowią teksty analizujące mowa władzy w czasie PRL (propagandę okresu przejściowego tuż po wojnie, mowa stalinizmu czy okresu gomułkowskiego). Druga grupa tekstów traktuje o czasach współczesnych. Ich autorzy omawiają kampanie prezydenckie, analizują exposé czy wypowiedzi polityczne.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Oblicza komunikacji 7/2014. Język polityki historia i współczesność |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Oblicza komunikacji 7/2014. Język polityki historia i współczesność PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!