Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Handlowcy nierzadko reagują na zastrzeżenia, obiekcje i krytykę ze strony klientów złością i chęcią udowodnienia własnych racji. Taka postawa z pewnością nie przyczyni się do uwieńczenia procesu sprzedaży sukcesem. Tymczasem uwagi ze strony klientów to najlepsze źródło informacji dla handlowca, który chce w skuteczny sposób prowadzić własną działalność. Z lektury niniejszej pozycji dowiesz się m.in., co zrobić, gdy klient stanowczo odmawia i rezygnuje z zakupu a także poznasz model przełamywania obiekcji (MPO) klienta i strategię perswazyjną (OPIA).
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Obiekcje klienta |
| Autor: | Syrek-Kosowska Anna |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Wiedza i Praktyka |
| Rok wydania: | 2013 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.