Średnia Ocena:
Obiekcje klienta
Handlowcy nierzadko reagują na zastrzeżenia, obiekcje i krytykę ze strony klientów złością i chęcią udowodnienia własnych racji. Taka postawa z pewnością nie przyczyni się do uwieńczenia procesu sprzedaży sukcesem. Tymczasem uwagi ze strony klientów to najlepsze źródło informacji dla handlowca, który chce w skuteczny sposób prowadzić własną działalność. Z lektury niniejszej pozycji dowiesz się m.in., co zrobić, gdy klient stanowczo odmawia i rezygnuje z zakupu a także poznasz model przełamywania obiekcji (MPO) klienta i strategię perswazyjną (OPIA).
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Obiekcje klienta |
Autor: | Syrek-Kosowska Anna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Wiedza i Praktyka |
Rok wydania: | 2013 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Obiekcje klienta PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!