Obiekcje klienta okładka

Średnia Ocena:


Obiekcje klienta

Handlowcy nierzadko reagują na zastrzeżenia, obiekcje i krytykę ze strony klientów złością i chęcią udowodnienia własnych racji. Taka postawa z pewnością nie przyczyni się do uwieńczenia procesu sprzedaży sukcesem. Tymczasem uwagi ze strony klientów to najlepsze źródło informacji dla handlowca, który chce w skuteczny sposób prowadzić własną działalność. Z lektury niniejszej pozycji dowiesz się m.in., co zrobić, gdy klient stanowczo odmawia i rezygnuje z zakupu a także poznasz model przełamywania obiekcji (MPO) klienta i strategię perswazyjną (OPIA).

Szczegóły
Tytuł Obiekcje klienta
Autor: Syrek-Kosowska Anna
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Rok wydania: 2013
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Obiekcje klienta w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Obiekcje klienta PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.