Średnia Ocena:
Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynku usług finansowych
Rynek usług finansowy stanowi jeden z najistotniejszych fragmentów systemu społeczno-ekonomicznego każdego kraju. O randze, a jednocześnie dużej złożoności tego rynku świadczy to, iż stanowi on mechanizm, dzięki któremu proponuje się usługi pozwalające na przepływ strumieni pieniężnych (siły nabywczej) w gospodarce. Wynikiem funkcjonowania tego rynku jest zatem możliwość współtworzenia pieniądza przez niefinansowe podmioty gospodarcze. Rynek usług finansowych jest zatem szkieletem, na którym opiera się funkcjonowanie całego systemu rynkowego. Wszystko to daje asumpt do podjęcia kompleksowych badań ponad świeżymi trendami w zachowaniach konsumentów na tym rynku. Szczególną uwagę należy zwrócić na kwestię ocen, które z trendów i kierunków zmian w zachowaniach konsumentów mają charakter względnie trwały, a które incydentalny i krótkookresowy. I wreszcie, które z trendów będą się nasilać i w jakich grupach konsumentów, które będą przenikać do innych grup, ulegać modyfikacjom, a które będą z czasem zanikać. To właśnie było przedmiotem badań, których efekty przedstawiono w tej książce.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynku usług finansowych |
Autor: | Smyczek Sławomir |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Agencja wydawnicza Placet |
Rok wydania: | 2012 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynku usług finansowych PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!