Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym okładka

Średnia Ocena:


Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Opisywane są w niej najwieższe strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii a także świeżych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zbiór narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania świeżych mediów w działalności marketingowej. Prezentuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały też efekty badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w nad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, lecz także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnorakich rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji. Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka ebook jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być też wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i świeżych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.

Szczegóły
Tytuł Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Autor: Bartosik-Purgat Małgorzata
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.