Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Czy edukacja – jej istota, cele, proces – wymaga dziś redefinicji? Czy jesteśmy świadkami kolejnych etapów ewolucji, czy również można mówić o bardziej gwałtownych zmianach rewolucyjnych? Czy, myśląc o edukacji, trzeba pójść za głosami, że system wymaga zrównania z ziemią i wybudowania wszystkiego na nowo, lub za tymi, że trzeba trwać przy tradycyjnym modelu, ponieważ tylko on jest naprawdę wartościowy?Niniejsza książka ebook nie stanowi zbioru kompletnych odpowiedzi na powyżej sformułowane pytania. Jest ona raczej efektem zatrzymania się w dzisiejszym, dynamicznie pędzącym świecie a także próbą spojrzenia na trendy i zjawiska dotyczące edukacji i szeroko rozumianych mediów a także technologii „tu i teraz” – w połowie drugiej dekady XXI wieku. Jest próbą obserwacji i wyciągnięcia wniosków. Szybkość zjawisk w omawianym obszarze jest tak duża, że eksploracje w tej problematyce są potrzebne cały czas. Jeżeli stanie się dla ciebie drogowskazem, który pozwoli na swoje poszukiwania (czy to praktyczne, czy teoretyczne) w nakreślonym obszarze, zamysł autorki będzie można uznać za zrealizowany.Książka ma charakter naukowo-badawczy. Opiera się na efektach kilkuletnich badań i analiz, jednak można w niej znaleźć też elementy o charakterze bardziej popularnonaukowym. Została przygotowana z myślą zarówno o teoretykach, jak i praktykach edukacji. Jeżeli jesteś młodym człowiekiem, który przygotowuje się do tego, żeby uczyć innych, albo sam uczysz się, wykorzystując nowości technologiczne, też odnajdziesz tutaj coś dla siebie.Publikacja rozpoczyna się od rozważań na temat zachodzących zmian, ich potrzebie i przesłankach do nich prowadzących, a dotyczących instytucji szkoły, współczesnego edukatora i nowoczesnej edukacji. Odnoszą się one przede wszystkim do wybranego obszaru, który takie metamorfozy może powodować, a mianowicie mediów i technologii informacyjno-komunikacyjnych. Nie sposób jednak zastanawiać się ponad modelami przyszłej edukacji bez odwołania się do uznanych teorii. Zatem w drugim rozdziale można zapoznać się z zagadnieniami behawioryzmu, konstruktywizmu, kognitywizmu i konektywizmu.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Nowe media, technologie i trendy w edukacji. W kierunku mobilności i kształcenia hybrydowego |
Autor: | Frania Monika |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.