Niezbędnik kadrowej: czas pracy w przypadku zatrudnienia w kilku spółkach grupy kapitałowej – na co uważać? okładka

Średnia Ocena:


Niezbędnik kadrowej: czas pracy w przypadku zatrudnienia w kilku spółkach grupy kapitałowej – na co uważać?

Z ebooka można dowiedzieć się m.in.: Jak rozliczać czas pracy pracownika mającego kilka umów z jednym pracodawcą? Jak potraktować umowę zlecenia albo o dzieło zawartą z podmiotem trzecim, lecz wykonywaną na rzecz pracodawcy? Na czym polega koncepcja nadużycia osobowości prawnej? Kiedy umowy zlecenia zawarte z podmiotami powiązanymi kapitałowo będę pozorne? Czy zawieranie dodatkowych umów zleceń z pracownikami spółki dominującej przez spółki zależnej będzie obejściem prawa? Jak rozliczyć nadgodziny i kwoty wypłacone z tytułu umowy zlecenia w przypadku uznania umowy cywilnej za nieważną?

Szczegóły
Tytuł Niezbędnik kadrowej: czas pracy w przypadku zatrudnienia w kilku spółkach grupy kapitałowej – na co uważać?
Autor: Prasołek Łukasz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Niezbędnik kadrowej: czas pracy w przypadku zatrudnienia w kilku spółkach grupy kapitałowej – na co uważać? w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Niezbędnik kadrowej: czas pracy w przypadku zatrudnienia w kilku spółkach grupy kapitałowej – na co uważać? PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.