Nieperfekcjoniści. Strategiczne podejście na niepewne czasy okładka

Średnia Ocena:


Nieperfekcjoniści. Strategiczne podejście na niepewne czasy

Jak rozwiązywać strategiczne problemy, zarządzać niepewnością i przygotować organizację na zmianę Problemy stają się coraz bardziej złożone, wieloaspektowe i trudne, a otoczenie – coraz bardziej nieprzewidywalne, czego dowiodła pandemia koronawirusa i zakłócenia w dostawach towarów w wyniku konfliktów w różnorakich częściach świata. Żeby sprostać tym przeciwnościom, organizacje powinny być zwinne i nieperfekcyjne, tolerować niejednoznaczność, brać pod uwagę przeciwieństwa, wciąż eksperymentować i podejmować ryzyko. Nieperfekcjonizm to strategia w działaniu. Rob McLean i Charles Conn omawiają sześć stosowanych przez światowych liderów nawzajem wzmacniających się sposobów myślenia o rozwiązywaniu problemów. Są to: *  nieograniczona ciekawość względem każdego elementu problemu *  postrzeganie świata okiem ważki, czyli z różnorakich perspektyw *  dążenie do zachowania zdarzeniowego i ciągłe eksperymentowanie *  wykorzystanie inteligencji zbiorowej i uznanie, że nie powinno się przeceniać własnych umiejętności *  stosowanie sposoby „pokaż i powiedz” ze świadomością, że storytelling wywołuje działanie *  uwolnienie się od perfekcjonizmu i znaczna tolerancja względem wieloznaczności. Umiejętności skutecznego rozwiązywania kłopotów można się nauczyć! Poznaj możliwości, jakie stwarza liderom akceptacja nieperfekcyjności, wieloznaczności i eksperymentowania. Naucz się, jak rozwiązywać nawet najtrudniejsze i enigmatyczne kłopoty dzięki podejmowaniu ryzyka i zaakceptowaniu wszechobecnej niepewności. To lektura obowiązkowa dla menedżerów, członków zarządów, przedsiębiorców, założycieli firm a także liderów organizacji non profit i sektora publicznego, którzy szukają praktycznych strategii, by sprawniej poruszać się w coraz bardziej wymagającym świecie. „Wciągający zestaw nierzadko nowatorskich i wspaniałych porad dla liderów biznesu, bazujący na wieloletnim doświadczeniu twórców i zawierający dużo zapadających w pamięć przykładów decyzji a także ich konsekwencji. Nieperfekcjonizm jest wpływową koncepcją."  prof. Daniel Kahneman, laureat Nagrody Nobla „Książka McLeana i Conna jest jak powiew świeżego powietrza wśród ebooków o strategiach biznesowych. Autorzy trafnie uznają umiejętność rozwiązywania kłopotów za najistotniejsze narzędzie w rękach stratega i omawiają sześć różnorakich sposobów myślenia o niełatwych sytuacjach w warunkach niepewności. Jeśli twoja firma zmaga się ze „strategiami” przygotowania budżetu na trzy lata, zapoznaj się z tą książką jak najszybciej. Dzięki niej poznasz skuteczne metody radzenia sobie z niepewnością i złożonością." prof. Richard Rumelt, twórca ebooków Niezła strategia, zła strategia a także The Crux „W dynamicznie zmieniającym się świecie zwinne metody strategicznego myślenia są ważniejsze niż tradycyjne planowanie, które dynamicznie staje się przestarzałe. W moim odczuciu autorom udało się uchwycić istotę ryzyka i podejmowania decyzji." Eric Schmidt, były CEO, Google

Szczegóły
Tytuł Nieperfekcjoniści. Strategiczne podejście na niepewne czasy
Autor: Robert McLean, Charles Conn
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: MT Biznes
Rok wydania: 2024
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Nieperfekcjoniści. Strategiczne podejście na niepewne czasy w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Nieperfekcjoniści. Strategiczne podejście na niepewne czasy PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.