(Nie)pamięć okładka

Średnia Ocena:


(Nie)pamięć

Wzruszająca, tajemnicza, a także pełna humoru historia ponadczasowej miłości o niezapomnianym zakończeniu. Innowacyjna powieść, w której twórca usiłuje zgłębić pamięć uczuć. Hope, Josh i Luke, studenci neurobiologii, tworzą nierozłączne trio, które łączy bezwarunkowa przyjaźń i pewna mądra idea. Kiedy Hope staje przed zbliżającą się nieuchronnie śmiercią, przyjaciele decydują się na zbadanie niemożliwego i na wprowadzenie w życie nieprawdopodobnego planu – postanawiają zabawić się w alchemików życia. Gdzie znajduje się nasza świadomość? Czy można ją przenieść i przechować? W pościgu za odpowiedziami na te zapytania przyjaciele rozpoczynają szaleńczy wyścig ze śmiercią, od tajnych laboratoriów Uniwersytetu Bostońskiego po zagubioną na krańcu wyspy latarnię morską. "Niezwykła historia miłości, poruszająca i pełna humoru, godna Juliusza Verne’a". "France Info" "To najbardziej wzruszająca historia Marca Levy’ego; współczesna odsłona Śpiącej królewny. Twórca wywrócił własny horyzont do góry nogami, a ja to samo zrobiłem ze swoim sercem. Piękna lektura". L’Univers Détente

Szczegóły
Tytuł (Nie)pamięć
Autor: Levy Marc
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Sonia Draga
Rok wydania: 2019
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki (Nie)pamięć w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

(Nie)pamięć PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.