Niebezpieczna psychologia. Próba zastąpienia religii? okładka

Średnia Ocena:


Niebezpieczna psychologia. Próba zastąpienia religii?

„Niechęć do religii, zwłaszcza do chrześcijaństwa, cechowała każdego z liczących się autorów psychologii wszystkich wiodących kierunków. Wśród tzw. ojców założycieli psychologii nie znajdziemy ani jednego wierzącego katolika. Wszyscy byli ateistami i na ogół wywodzili się z rodzin protestanckich albo żydowskich. Ale, co istotne, byli rewolucjonistami, którzy za cel stawiali sobie walkę z religią, Kościołem a także tradycyjną moralnością, ograniczającą ich zdaniem człowieka w jego wolności”. Anna Wasiukiewicz, autorka, psycholog Czy psychologia od początku stanowiła narzędzie do potyczki z Kościołem katolickim? Czy istnieje psychologia chrześcijańska? Na czym polega szkodliwość psychoterapii? Czy za upadkiem moralności stoi też psychologia? Jakie są niebezpieczne praktyki stosowane w psychologii? Czy istnieje dla niej alternatywa? Na te i inne zapytania odpowiada autorka w niniejszej książce.

Szczegóły
Tytuł Niebezpieczna psychologia. Próba zastąpienia religii?
Autor: Wasiukiewicz Anna
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Monumen
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Niebezpieczna psychologia. Próba zastąpienia religii? w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Niebezpieczna psychologia. Próba zastąpienia religii? PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.