Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Twórca podejmuje ważne tematy, które kształtują dzisiejszy świat biznesu. Wskazuje, jak współpraca może stać się akceleratorem wzrostu i rozwoju a także jak nowe technologie – w tym sztuczna inteligencja i świat wirtualny – wpływają na marketing, komunikację i decyzje konsumentów. Ważnym aspektem książki jest też wrażliwość społeczna a także rola odpowiedzialności producenckiej, marketingowej i konsumenckiej w budowaniu zrównoważonego rynku. Jednym z ważnych wątków jest ewolucja marketingu, w tym coraz bardziej ważne zjawisko demarketingu, czyli świadomego ograniczania popytu w celu dbałości o wartości etyczne, środowisko czy jakość relacji z klientami. Twórca analizuje także mechanizmy kreowania potrzeb konsumenckich i pokazuje, jak nowoczesne technologie wpływają na decyzje zakupowe. To książka, która nie tylko dostarcza wiedzy, lecz także skłania do refleksji i aktywnego udziału w procesie uczenia się.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Neuronauka a marketing. Poznaj zasady neuromarketingu i wykorzystaj je w swoim działaniu |
Autor: | Mruk Henryk |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | IMPETUS Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2025 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.