Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta okładka

Średnia Ocena:


Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Książka ebook stanowi praktyczny tutorial na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co losy się w mózgu konsumenta. Twórca przedstawia najwieższe info i efekty badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

Szczegóły
Tytuł Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Autor: Dooley Roger
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.