Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Średnia Ocena:
Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Książka ebook stanowi praktyczny tutorial na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co losy się w mózgu konsumenta. Twórca przedstawia najwieższe info i efekty badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.
Szczegóły
Tytuł
Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Autor:
Dooley Roger
Rozszerzenie:
brak
Język wydania:
polski
Ilość stron:
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:
2015
Tytuł
Data Dodania
Rozmiar
Porównaj ceny książki Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.
Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta PDF - podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Podgląd niedostępny.
To twoja książka?
Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklam, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Czytaj więcejOK