Neurolingwistyka w reklamie okładka

Średnia Ocena:


Neurolingwistyka w reklamie

Nie musisz być mistrzem słowa, by tworzyć reklamy, które przyciągają. "Neurolingwistyka w reklamie" to podręcznik dla tych, którzy kochają słowo i wiedzą, że słowo sprzedaje. To książka ebook dla przedsiębiorców, którzy chcą bawić się słowem i perswazją, nie bojąc się eksperymentować. Nauczysz się, jak funkcjonuje mózg Twojego klienta. Jak krótkie zdania zapadają w pamięć. Jak obrazy, emocje i kolor zmieniają odbiór komunikatu. Jak słowa budują zaufanie a zaufanie prowadzi do sprzedaży. Nie odnajdziesz tu przykładów reklam dużych marek odnajdziesz za to narzędzia, checklisty i inspiracje, które pozwolą Ci stworzyć swoje hasła, slogany i komunikaty.

Szczegóły
Tytuł Neurolingwistyka w reklamie
Autor: L. Has
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wewnątrz Księżyca
Rok wydania: 2025
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Neurolingwistyka w reklamie w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Neurolingwistyka w reklamie PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.