Neuroedukacja. Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się okładka

Średnia Ocena:


Neuroedukacja. Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się

W ostatnim okresie dostrzegamy wzrost zainteresowania psychologów i pedagogów efektami badań mózgu przy użyciu nowoczesnych technik neuroobrazowania – zwłaszcza funkcjonalnego rezonansu magnetycznego i tomografii komputerowej. Na podstawie tych efektów zmierza się do weryfikacji dotychczas stosowanych metod nauczania i uczenia się. Możliwość bezinwazyjnego monitorowania pracy mózgu podczas uczenia pozwala niejako „zobaczyć”,  „jak uczy się mózg”, i określić, co należy zrobić, by edukacja szkolna była bardziej „przyjazna neuronom”.W książce pdf podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, czy świeża wiedza o mózgu jest na tyle wiarygodna i wystarczająca, aby na jej podstawie stworzyć nową strategię nauczania w szkole.

Szczegóły
Tytuł Neuroedukacja. Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się
Autor: Sikorski Wiesław
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Dobra Literatura
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Neuroedukacja. Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Neuroedukacja. Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Aleksandra Klimek

    Książka ebook jest dość luźnym zestawem 11 epizodów (autorstwa 12 autorów), zebranych pod wspólnym mianownikiem wykorzystania wiedzy o funkcjonowaniu mózgu w edukacji, czyli “neurodydaktyki”. Twórcy i propagatorzy tego podejscia mają nadzieję, że dzięki dostosowaniu sposobu nauczania do specyfiki układu nerwowego ucznia, możliwe będzie sprawienie, że proces dydaktyczny będzie przebiegał efektywniej. Opracowanie powstało z myślą o dość szerokim gronie potencjalnych odbiorców (nauczycielach, pedagogach, socjologach, psychologach wychowawczych, etc.). W książce pdf opisano tak różnorodne zagadnienia jak “rzeźbienie mózgu” w trakcie rozwoju, rola neuronów lustrzanych w edukacji, kinezjologia edukacyjna, programowanie neurolingwistyczne, czy wspomaganie kształcenia za pomocą materiałów multimedialnych. Według informacji podanej na okładce “w książce pdf podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, czy świeża wiedza o mózgu jest na tyle wiarygodna i wystarczająca, aby na jej podstawie stworzyć nową strategię nauczania w szkole”. W mojej ocenie, w książce pdf nie znajdziemy rzetelnej odpowiedzi na to pytanie. Po przeczytaniu tej pracy, czytelnik może odnieść (niestety mylne) wrażenie, że wiedza na temat mózgu, którą obecnie posiadamy jest wystarczająca do tego, by osiągnięcia neuronauki bezpośrednio stosować w edukacji.

  • neuro

    Książka ebook w idealny sposób pokazuje jak wykorzystać siłę własnego mózgu w procesie edukacji. Wiem, że twórca książki prof. Wiesław Sikorski aktywnie realizuje treści naukowe w praktyce w Instytucie Rozwoju Osobistego Neuroedukacja w Opolu. Byłam na szkoleniu dla nauczycieli i poznałam dużo technik przydatnych w pracy z uczniami. Odsyłam do strony: http://www.instytutneuroedukacja.pl/

  • kamcia89

    mam nadzieję, że będzie mi się uczyć lepiej i z większą przyjemnością po tej lekturze