Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Oto niesamowita, nigdy wcześniej niepublikowana opowiadanie o tym, jak powstawał Netflix. Dawno, dawno temu na rynku królowały stacjonarne wypożyczalnie filmów. Wszyscy naliczali kary za przetrzymanie kaset, o streamingu wideo nikt jeszcze nie słyszał, a upowszechnienie się technologii DVD wydawało się równie bliskie, co wprowadzenie latających deskorolek. Tak właśnie wyglądał świat w 1997 roku, kiedy Marc Randolph wpadł na pewien pomysł: wykorzystać internet do wypożyczania filmów DVD. Razem z Reedem Hastingsem, głównym inwestorem, założył firmę, a sam objął fotel dyrektora generalnego. Teraz, przy stu siedemdziesięciu milionach subskrybentów, triumf Netflixa wydaje się czymś oczywistym, jednak na początku niewielu wierzyło w ten rewolucyjny startup, a na każdym kroku czaiły się przeszkody. Marc Randolph, który swego czasu musiał przekonać swoją matkę do zainwestowania w jego biznes, prowadzić interesy z motelowej salki konferencyjnej, walczyć z padającymi serwerami w dniu uruchomienia serwisu, a nawet zachęcać Blockbustera do przejęcia firmy, teraz pokazuje, jak każdy wytrwały, obdarzony intuicją i determinacją człowiek może przemienić świat – nawet jeśli nikt nie wierzy, że to się uda. Niemniej książka ebook nie jest tylko opowieścią z pierwszej ręki o początkach legendarnego przedsiębiorstwa. To także napakowana nieoczywistymi konceptami i napisana w wyjątkowo potoczystym stylu odpowiedź na pewne fundamentalne zapytania o podejmowaniu ryzyka tak w interesach, jak i w życiu prywatnym: Jak zacząć? Jak przetrwać rozczarowanie i klęskę? Jak poradzić sobie z sukcesem? Czym w ogóle jest sukces? Od pomysłu, przez budowanie zespołu, aż po świadomość, kiedy należy odpuścić. To się nigdy nie uda jest nie tylko doskonałą przypowieścią o spełnianiu marzeń, lecz również jedną z najbardziej spektakularnych i genialnych historii o przedsiębiorczości. "Wciągająca i mądra." Reed Hastings, dyrektor generalny Netflixa "Netflix powstał z wizji i kreatywnego DNA jednego człowieka – Marka Randolpha. Jako pierwszy dyrektor generalny stworzył kulturę organizacyjną w firmie i podwaliny późniejszej globalnej rewolucji, która przemieniła sposób, w jaki tworzymy i konsumujemy rozrywkę." Gina Keating, autorka "Netflixed: The Epic Battle for America’s Eyeballs" "Marc to wyjątkowo dzielny człowiek. Mądrze spostrzegł, że dzięki wiedzy mamy wolność, by eksperymentować, wyciągać wnioski i ostatecznie wygrać." Lloyd Tabb, założyciel Lookera "Czarująca, fascynująca i bardzo zabawna. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak przekuć pomysł w międzynarodowy biznes – lub co się stanie, gdy spróbujesz – poczytaj o tym, jak Marc Randolph przedstawia świat startupów z Doliny Krzemowej, a po drodze nieraz roześmiejesz się w głos." Decca Aitkenhead, "The Sunday Times" "Urzekająca opowiadanie z pierwszej ręki o wczesnych dniach startupu, który osiągnął jeden z największych sukcesów w branży technologicznej. Wciągająca lektura dla każdego przyszłego przedsiębiorcy." "The Washington Post" "Marc nie marnuje czasu, od razu przechodzi do sedna sprawy i prezentuje prawdę. Każda spędzona z nim chwila była naprawdę cenna, czy to w czasie powstawania Netflixa, czy później. Marc nieźle wie, co jest ważne, czy to w przypadku twojego produktu, czy strategii marketingowej, czy biznesplanu. To wyjątkowy, jedyny w swoim rodzaju wizjoner." Mitch Lowe, założyciel Redboxa i dyrektor generalny MoviePassa "Zajmująca kronika kreatywności, szczęścia i niesłabnącej wytrwałości." "Kirkus" Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Netflix. To się nigdy nie uda |
Autor: | Randolph Marc |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo SQN |
Rok wydania: | 2020 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.