Średnia Ocena:
Nanotechnologia w praktyce. Rozdział 10
Jest to pierwsza tego typu pozycja na rynku polskim. Dostarcza praktycznej wiedzy dotyczącej przeprowadzania doświadczeń laboratoryjnych z obszaru nanotechnologii. Omówiona jest zarówno synteza, jak i badanie właściwości otrzymanych nanomateriałów a także przykłady komercyjnego wykorzystania nanostruktur. Każdy epizod rozpoczyna się wstępem, później jest opis wykonania doświadczenia i dodatkowy opis sposoby pomiarowej a także interpretacja uzyskanych wyników. Każde z przedstawionych w publikacji doświadczeń zostało wykonane przeze mnie w laboratorium, a większość wykonywali też studenci z pozytywnym efektem. Wszystkie zdjęcia, malunki i wykresy są robione samodzielnie. Jest to o tyle ważne, iż coraz częściej można spotkać się z sytuacją, gdy doświadczenie opisywane w publikacji naukowej nie daje się odtworzyć w innym laboratorium. Dotyczy to zarówno skomplikowanych, jak i bardzo prostych doświadczeń.Pozycja obejmuje materiał interdyscyplinarny (chemia, fizyka, inżynieria materiałowa). Pozwala na szersze spojrzenie na naukę i nie zamykanie jej w określonych ramach.Książka może stanowić gotową instrukcję do laboratorium dla studentów nauk przyrodniczych. Wybrane doświadczenia mogą być też wykorzystane w formie demonstracji w okresie lekcji czy wykładu.Dokładny opis doświadczeń, pozwala na ich odtworzenie nawet przez mniej wprawnych eksperymentatorów.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Nanotechnologia w praktyce. Rozdział 10 |
Autor: | Żelechowska Kamila |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Nanotechnologia w praktyce. Rozdział 10 PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!