Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Geneza Multi Level Marketingu (MLM) sięga XIX wieku. W praktyce biznesowej mylony jest z marketingiem bezpośrednim, franczyzą, sprzedażą bezpośrednią albo networkingiem. Nierzadko przywołuje również skojarzenie z piramidą finansową. W rzeczywistości pomiędzy tymi pojęciami występują ważne różnice. Pejoratywny obraz MLM nie sprzyja podejmowaniu studiów ponad nim. Wiedza na temat tego zjawiska oparta jest głównie na treściach pochodzących z poradników wydawanych przeważnie przez praktyków tej formy biznesu. Ich propagandowy charakter nierzadko powoduje dużo niejasności wywołanych choćby niespójnością definicji MLM. Tymczasem w warunkach coraz większej niepewności, rosnących wymagań i oczekiwań rynku MLM powinien być postrzegany jako niezły przykład stymulowania przedsiębiorczości wśród społeczeństwa, zwłaszcza gdy weźmie się pod uwagę taką jego zaletę, jak niewielki kapitał początkowy niezbędny do rozpoczęcia działalności w oparciu o już nieźle sprawdzony i przetestowany produkt. W kontekście rosnącego znaczenia MLM w Polsce dogłębne badanie jego istoty wydaje się kluczowe zarówno dla nauki, jak i praktyki biznesowej. Rzetelna analiza tej formy działalności może przyczynić się do zrozumienia uwarunkowań sprzyjających dalszemu rozwojowi tego zjawiska zarówno na poziomie makro- (branża MLM), mezo- (przedsiębiorstwo MLM) i mikroekonomicznym (przedsiębiorca MLM) "Publikacja zawiera oryginalny opis teoretyczny a także empiryczny Multi Level Marketingu w odniesieniu do czynników, które wpływają na sukces działania przedsiębiorstwa na rynku. Zawarte w niej wnioski mogą być wykorzystane w praktyce, szczególnie w odniesieniu do podmiotów MLM, sprzedaży bezpośredniej i sieciowej. Może również służyć w procesie dydaktycznym na kierunkach związanych z biznesem, zarządzaniem, marketingiem, sprzedażą. Jej oryginalność zasadza się na szerokim naświetleniu tematyki a także sfomułowaniu oryginalnych wniosków wynikających z swoich badań ilościowych a także jakościowych. W tym sensie to praca innowacyjna. Książka ebook wypełnia również istniejącą na rynku wydawniczym lukę w odniesieniu do marketingu bezpośredniego." prof. dr. hab. Henryka Mruka
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Multi Level Marketing. Determinanty sukcesu biznesowego |
Autor: | Aron Axel Wadlewski |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania: | 2025 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.