Multi Level Marketing. Determinanty sukcesu biznesowego okładka

Średnia Ocena:


Multi Level Marketing. Determinanty sukcesu biznesowego

Geneza Multi Level Marketingu (MLM) sięga XIX wieku. W praktyce biznesowej mylony jest z marketingiem bezpośrednim, franczyzą, sprzedażą bezpośrednią albo networkingiem. Nierzadko przywołuje również skojarzenie z piramidą finansową. W rzeczywistości pomiędzy tymi pojęciami występują ważne różnice. Pejoratywny obraz MLM nie sprzyja podejmowaniu studiów ponad nim. Wiedza na temat tego zjawiska oparta jest głównie na treściach pochodzących z poradników wydawanych przeważnie przez praktyków tej formy biznesu. Ich propagandowy charakter nierzadko powoduje dużo niejasności wywołanych choćby niespójnością definicji MLM. Tymczasem w warunkach coraz większej niepewności, rosnących wymagań i oczekiwań rynku MLM powinien być postrzegany jako niezły przykład stymulowania przedsiębiorczości wśród społeczeństwa, zwłaszcza gdy weźmie się pod uwagę taką jego zaletę, jak niewielki kapitał początkowy niezbędny do rozpoczęcia działalności w oparciu o już nieźle sprawdzony i przetestowany produkt. W kontekście rosnącego znaczenia MLM w Polsce dogłębne badanie jego istoty wydaje się kluczowe zarówno dla nauki, jak i praktyki biznesowej. Rzetelna analiza tej formy działalności może przyczynić się do zrozumienia uwarunkowań sprzyjających dalszemu rozwojowi tego zjawiska zarówno na poziomie makro- (branża MLM), mezo- (przedsiębiorstwo MLM) i mikroekonomicznym (przedsiębiorca MLM) "Publikacja zawiera oryginalny opis teoretyczny a także empiryczny Multi Level Marketingu w odniesieniu do czynników, które wpływają na sukces działania przedsiębiorstwa na rynku. Zawarte w niej wnioski mogą być wykorzystane w praktyce, szczególnie w odniesieniu do podmiotów MLM, sprzedaży bezpośredniej i sieciowej. Może również służyć w procesie dydaktycznym na kierunkach związanych z biznesem, zarządzaniem, marketingiem, sprzedażą. Jej oryginalność zasadza się na szerokim naświetleniu tematyki a także sfomułowaniu oryginalnych wniosków wynikających z swoich badań ilościowych a także jakościowych. W tym sensie to praca innowacyjna. Książka ebook wypełnia również istniejącą na rynku wydawniczym lukę w odniesieniu do marketingu bezpośredniego." prof. dr. hab. Henryka Mruka

Szczegóły
Tytuł Multi Level Marketing. Determinanty sukcesu biznesowego
Autor: Aron Axel Wadlewski
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2025
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Multi Level Marketing. Determinanty sukcesu biznesowego w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Multi Level Marketing. Determinanty sukcesu biznesowego PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.