Mroczniej. Ciemniejsza strona Greya oczami Christiana okładka

Średnia Ocena:


Mroczniej. Ciemniejsza strona Greya oczami Christiana

Zobaczcie świat Ciemniejszej twarzy Greya raz jeszcze, tym razem oczami Christiana. Ich gorący i zmysłowy romans zakończył się złamanym sercem i wzajemnymi pretensjami, lecz Christian Gray nie może uwolnić się od Anastazji Steele, która uparcie tkwi w jego umyśle, krwi. Zdeterminowany by ją odzyskać, usiłuje stłumić najmroczniejsze pragnienia i potrzebę pełnej kontroli a także miłować Anę, lecz już na jej warunkach. Ale koszmary dzieciństwa stale nie dają mu spokoju, a cyniczny szef Any, Jack Hyde, wyraźnie chce ją mieć tylko dla siebie. Czy powiernik Christiana i terapeuta, dr Flynn, pomoże mu zmierzyć się z demonami? Czy również zaborczość Eleny, jego uwodzicielki i obłąkane oddanie Leili, jego dawnej uległej, wciągnie z powrotem Christiana w przeszłość? A jeśli jednak Christian odzyska Anę, to czy człowiek tak mroczny i zniszczony może mieć nadzieję, że kiedykolwiek ją zatrzyma przy sobie na stałe?

Szczegóły
Tytuł Mroczniej. Ciemniejsza strona Greya oczami Christiana
Autor: James E L
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Sonia Draga
Rok wydania: 2018
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Mroczniej. Ciemniejsza strona Greya oczami Christiana w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Mroczniej. Ciemniejsza strona Greya oczami Christiana PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Pobierz PDF

Nazwa pliku: ćwiczenia, klasa 2.pdf - Rozmiar: 8.03 MB
Głosy: 0
Pobierz
Nazwa pliku: mroczniej-ciemniejsza-strona-greya-oczami-christiana-e-l-james_compress.pdf - Rozmiar: 1.84 MB
Głosy: 0
Pobierz

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Kamila Górecka

    Ta element Grey to już niemal jak romans. Interesujące czy będzie jeszcze następna część.

  • Anonim

    Jestem olbrzymią wielbicielką trylogii "50 twarzy Greya" jak najbardziej zalecam element "Mroczniej" opisaną z perspektywy Christiana. Nie obeszłoby się gdyby książka ebook nie odnalazła się u mnie na półce.

  • coffee_cup90

    Mroczniej, czyli sequel Mroczniejszej strony Greya, przedstawia świat oczami Christiana Greya, który jest głównym bohaterem całej sagi Pięćdziesięciu odcieni. Niestety Mroczniej nie jest czymś nowym, bo E. L. James już w 2015 roku napisała książkę, która opierała się na podobnym schemacie. Sięgając po tę książkę liczyłam na coś więcej. Serio myślałam, że autorka zaskoczy mnie jakimiś nieoczekiwanymi newsami, a tutaj taka porażka! Pani Erika James zaserwowała wielbicielom serii Pięćdziesięciu odcieni odgrzewany kotlet, który w sumie nie wnosi nic nowego do całej tej historii. Ok może i troszeczkę przesadzam, ponieważ w Mroczniej zostają poruszone nowe wątki, które nie pojawiają się w Mroczniejszej stronie Greya W momencie, kiedy w książce pdf pojawiają się nowe fakty z życia głównego bohatera to Mroczniej nabiera tempa, czyta się wówczas to szybo i przyjemnie. Pewne luki, które czytelnik ma po lekturze Mroczniejszej strony Greya, zostają uzupełnione. Na całe szczęście można zauważyć, że styl pisania autorki się nieco poprawił. Spoglądając na 50 twarzy Greya a Mroczniej, to widać olbrzymią różnicę. I tłumaczenie jest o dużo lepsze. Po tej książce pdf widać, że powstała ona tylko dla pieniędzy. Jeżeli pragniesz poznać całą moją opinię ma temat tej książki zapraszam na: https://coffee-cup90.blogspot.com/2018/03/eljames-mroczniej.html

  • Karolina

    Spodziewałam się czegoś lepszego, wygląda jak marna kopia pierwotnej 2 części

  • Iza Skulimowska

    zalecam ...

  • izabela0729

    Bardzo fajna następna element książki napisana przez autorkę. Naprawdę zalecam

  • klaudia20n

    Czytam lecz nie do końca przekonuje mnie ta odsłona zdarzeń oczami Greya. Jest przepełniona wulgaryzmami i prostackimi myślami głównego bohatera. Niestety mnie ona nie przypadła do gustu.

  • Anonim

    Zalecam

  • Gabriela

    „Mroczniej” to drugi tom drugiej serii powieściowej E.L. James, opowiadającej historię burzliwego romansu bogatego biznesmena Christiana Greya i niepozornej Anastasii Steele, których prócz silnego uczucia połączył też pełen namiętności, gorący seks. Tym razem wydarzenia słynne już z powieści „Ciemniejsza strona Greya” opowiedziane są z perspektywy samego Christiana, który musi wybrać między własną szaleńczą miłością do Any i własnymi niekonwencjonalnymi potrzebami erotycznymi.

  • LenkaLuthien

    Książki z innej perspektywy? jak najbardziej :) Zalecam :)

  • Anonim

    Zamówienie błyskawiczne nawet kilka dni przed planowaną wysyłka.jestem naprawdę mile zaskoczona.Dodatkowo atrakcyjna cena, miła obsługa przy odbiorze w punkcie. Super alternatywa dla osób które nie mają czasu chodzić szukać wybierać ksiazki.Polecam i napewno to nie ostatnie zamówienie na stronie empiku ;)

  • czyzyczek

    Książka ebook omawia dokładnie to co w tytule, jeśli ktoś chce poznać znaną już przez siebie historię z "Ciemniejszej strony Greya" oczami drugiego bohatera, z innej perspektywy, to polecam.

  • Karolina Jędrysek

    Fatalna, bardzo kiepska. Czułam się, jakbym po raz drugi czytała tę samą książkę. Bardzo mało szczegółów z życia Christiana. Wręcz pominięte, ciągle te same dialogi.

  • Anonim

    Wielbicielom trylogii na pewno się spodoba. Dowiadujemy się więcej szczegółów z życia Christiana, też z jego dzieciństwa. Przedstawione w książce pdf sytuacje dają obraz tego, czym zajmuje się firma Greya. Christian omawia w niej też własne uczucia wobec Any, przemyślenia dotyczące ich wspólnego życia.

  • mama_tymka

    E.L. James jak zawsze nie zawiodła :) Książkę czyta się szybko, wciąga i przenosi czytelnika w świat Greya który widzi troszeczkę inaczej niż Ana. Zalecam i czekam z niecierpliwością na kolejną, niestety już ostatnią , element :)

  • Celina Mika

    kasiażka jest wciagajaca to fakt EL James nie zawiodła :)

  • Anonim

    Książka ebook jak wszystkie pozostałe części jest bardzo wciągająca, prezentuje jak myślą mężczyżni ;) Ukazuje też nasze pragnienia, żądze o których nie mówimy na głos. Czekam na kolejną część, szkoda, że już ostatnią...

  • Anonim

    Następna wersja serii o Greyu - już nie tak pikantna, lecz warta przeczytania....

  • Anonim

    Nieźle napisana książka. Zalecam serdecznie z całego serca:)))

  • Klaudia Rogala

    Po jej przeczytaniu byłam bardzo zadowolona, ponieważ po pierwsze o dużo lepiej się ją czyta niż pierwsza element jego oczami czyli "Grey". Przemiana drugiego tłumacza bardzo nieźle zrobiła. Lecz jeśli ktoś chce się dowiedzieć jak wygląda ta historia oczami drugiej strony to naprawdę ja polecam. Idzie się dowiedzieć dużo rzeczy których się nie zobaczy oczami Any. Ja gorąco polecam. Czyta się ją bardzo szybko, jak się zacznie to nie można skończyć.

 

Mroczniej. Ciemniejsza strona Greya oczami Christiana PDF transkrypt - 20 pierwszych stron:

 

Strona 1 4 E Crocodile tears PL Lesson 1 M 1 Połącz wyrazy z częściami ciała. 1 SA back tooth 2 3 4 head neck EE 5 6 fingers FR 7 toes ear 8 tummy 2 2.32 Wybierz właściwe wyrazy i napisz je po śladzie. Posłuchaj piosenki  Annie’s song i zaśpiewaj ją. One / , one / , E PL one / , one / , Keep moving, keep moving; Two M / , two / , SA Two / , two / , Keep moving, keep moving; Five / , five toes, ten fingers, ten / , E Keep moving, keep moving. RE We move our bodies like this! 2 (One) (nose); keep moving 38 Strona 2 E Lesson 2 PL 1 Uzupełnij zdania wyrazami z ramki. Posłuchaj piosenki 2.33  What’s the matter? i zaśpiewaj ją. back tooth tummy ear M ✁ What’s the matter? SA My hurts. My hurts. 1 2 EE FR My hurts. My hurts. 3 4 E PL 2 Połącz rysunki z wypowiedziami. a 1 I’ve got a backache. M 2 b I’ve got a headache. SA 3 c I’ve got a toothache. 4 d I’ve got an earache. 5 E e I’ve got a tummy ache. RE 1 What’s the matter?; My (head) hurts; 2 I’ve got (a headache). 39 Strona 3 E Lesson 3 PL 1 2.37Posłuchaj historyjki. Przyklej naklejki i uzupełnij zdania. Ponumeruj  scenki w odpowiedniej kolejności. M What’s the matter? What’s the matter? SA a I’ve got a b I’ve got a . . EE What’s the matter? What’s the matter? FR c I’ve got an d I’ve got a . . E 2 Zakreśl jedną część ciała każdego zwierzątka i napisz co mu dolega. PL 1 3 4 2 M I’ve got I’ve got I’ve got I’ve got SA . . . . Praca w parach. Uczniowie pytają siebie na zmianę, co boli ich zwierzątka. Zaznaczają symbolem ✓ te, które mają tę samą dolegliwość. E What’s the matter, I’ve got a headache. turtle? RE 1 & 2 What’s the matter, (turtle)? I’ve got (a headache). 40 Strona 4 E Lesson 4 PL 1 Połącz kropki i podpisz wskazane części ciała. M 11 a ✁ 12 13 10 e 14 SA 15 9 b 16 8 18 17 EE c 19 6 7 20 1 5 f 2 d 3 4 FR This is my ... 2 2.40Połącz krokodyle ze zwierzątkami. Posłuchaj wyliczanki Snap, snap, snap!  i uzupełnij zdania wyrazami z ramki. Powiedz wyliczankę. an earache Turtle a tummy ache Frog Mouse a headache E What’s the matter, Crocodile? PL 1 2 3 I’ve got . I’ve got I’ve got . Oh, help me, . . Oh, help me, Oh, help me, . M . SA E RE 1 What’s the matter, Crocodile ? I’ve got (a headache). 41 Strona 5 E Lesson 5 PL 1 Przyklej właściwe naklejki. M 1 2 3 SA I’m cold. I’m thirsty. I’m hot. 4 5 6 EE FR I’m tired. I’m bored. I’m hungry. 2 2.45 Wybierz właściwe wyrazy i napisz je po śladzie. Uzupełnij zdania  wyrazami z ramki. Posłuchaj rymowanki Oh, dear. Look at you! i ponumeruj rysunki. Powiedz rymowankę. head eyes back legs tummy What’s the matter? E a b c d e PL M I’m / I’m / I’m / I’m / I’m / SA and and and my my my and my and my E hurt, too. hurts, too. hurts, too. hurt, too. hurts, too. RE 2 What’s the matter? I’m (tired) and my (eyes) hurt, too. 42 Strona 6 E REAGOWANIE Pomyśl i powiedz: What do I need Lesson 6 when I’m hungry? PL 1 Uzupełnij wypowiedzi i połącz bohaterów z właściwymi radami. M I’m . I’m . I’m . I’m . ✁ SA 1 2 3 4 EE a b Have a banana. FR Have a rest. c d Have some water. Put on your jumper. 2 Narysuj, jak się czujesz i uzupełnij zdanie nr 1. Have an apple. Put on your coat. Have a rest. Have a shower. Read a book. Have some lemonade. E 1 PL I’m . 2 M SA Praca w parach. Uczniowie pytają siebie na zmianę o samopoczucie i udzielają rady: własnej lub z ramki. Uczniowie zapisują radę kolegi/koleżanki w chmurce nr 2. E What’s the matter? I’m hungry. RE Have a banana. 1 & 2 What’s the matter? I’m (hungry); Have (a banana). 43 Strona 7 E Lesson 7 PL 1 2.47Dokończ rysunki. Napisz wypowiedzi po śladzie.  Posłuchaj piosenki Mr Crocodile i zaśpiewaj ją. M SA EE FR 2 Połącz zabawy z wypowiedziami. 1 E a My favourite game is hopscotch. PL 2 b My favourite game M is hide and seek. SA c 3 My favourite game is Can we cross the river, Mr Crocodile? 4 E d My favourite game is tag. RE 1 You can’t catch me! You missed me! 2 My favourite game is (hopscotch). 44 Strona 8 E Lesson 8 Unit review PL 1 Połącz zwierzęta z ich wypowiedziami. Jedna wypowiedź została podana dodatkowo i nie pasuje do żadnego zwierzątka. M 2 3 ✁ 1 What’s the matter? SA 4 5 6 EE b c a I’ve got a headache. I’ve got a toothache. I’ve got a tummy ache. e FR d I’ve got a backache. f I’ve got an earache. I’ve got a neck ache. g My toes hurt. 2 Z rozsypanych liter ułóż wyrazy i wpisz je w wypowiedzi odpowiednich bohaterów. a c E b trhtisy teird boder PL d e f cdol hto hgunry I’m . I’m . I’m . M 1 2 3 4 5 6 SA E I’m . I’m . I’m . RE 3 Wytnij z rogów stron rozdziału fragmenty tajemniczego obrazka. Złóż go w całość i przyklej w Słowniczku obrazkowym na stronie 83. 1 & 2 What’s the matter? I’ve got (a tummy ache). I’m (tired). 45 Strona 9 E *BUILD-UP PL 1 Przejdź od START do FINISH, poruszając się    . Litera na każdym polu  jest pierwszą literą kolejnego wyrazu. Wpisz wyrazy w kolejności zakreślania. M SA głodny + A Palec ręki + H Buty + S Plecy + C A H S C SpódnicaC+ C EE Kurczę + N FINISH N D FR START Szyja + D Szczenię + H H S D F H Koń + T Biurko + G G T T E Półka + WW PL Ząb + S Zima + D S D S M Koszulka + Z Lato + P K H Z P SA START         E     RE  FINISH 46 Strona 10 E *WORK-OUT PL 1 Połącz bohaterów z częściami ciała i uzupełnij notatki detektywa. Zdecyduj,  co boli małpę, i dorysuj w bolącym miejscu bandaż. Uzupełnij notatkę. M 2 3 4 5 6 7 1 SA a b c d e f g h EE 1  Detective’s Notes FR 2  3  4  5  E 6   PL 7 8  M 2 Dokończ rysunki i uzupełnij dialogi. SA I’m . 2 I’m . 4 1 3 E RE Put on your . Have a . 47 Strona 11 E U n it s 3 a nd 4 Review PL 1 Uzupełnij zdania zgodnie z rysunkami. M hungry bored cold tired SA 1 I’m . EE a Go to the dining room. FR 2 I’m . b Go to the bedroom. 3 I’m . c Go to the living room. 4 I’m . d Go to the hall. 2 Uzupełnij wyrazy odpowiednimi samogłoskami. Dopisz powstałe wyrazy E  do właściwej kategorii. My body In the house PL 1 b ck 5 t th 2 sh w r 6 t mm M 3 f ng r 7 fr dg 4 d sk 8 c pb rd SA 3 Poszukaj w rozdziałach 3. i 4. ukrytych symboli. Podpisz symbole nazwami pomieszczeń i części ciała, w/na których się znajdują. E RE 1 I’m (bored). Go to the (bedroom). 48 Strona 12 E CLI L: A world of healthy living Our PL wo rl d 1 3.1W każdej parze zakreśl rysunek przedstawiający zdrowy tryb życia.  M Połącz wybrane rysunki ze zdaniami. Posłuchaj rymowanki Healthy living i powiedz ją. SA 1 a b We need to sleep well. EE 2 a b FR We need to do exercise. 3 a b We need to eat well. 4 a b We need to drink water. E PL 2 Dokończ rysunki i podpisz je zdaniami z ramki. M Drink water! Sleep well! Eat well! Do exercise! SA 1 3 4 2 E RE 1 We need to (drink water). 49 Strona 13 5 E The wild wasps PL Lesson 1 M 1 Połącz wyrazy z potrawami. SA pasta 1 2 pizza 3 5 chips 4 6 EE 7 salad meatballs FR cabbage soup 2 3.7 Uzupełnij dialogi. Posłuchaj rymowanki Annie’s chant i powiedz ją.  Do you like ? E Do you like ? PL Do you like ? And I love too! M Do you like ? SA Do you like ? Do you like ? E RE And I love too! 2 Do you like (soup)?; Yes, I do/No, I don’t. 50 Strona 14 E Lesson 2 PL 1 3.8Posłuchaj piosenki What’s on the menu today? i połącz  bohaterów z zamówieniami. Zaśpiewaj piosenkę. M Can I have some , please? Can I have some , please? ✁ 1 2 3 SA Can I have some , please? EE a b c FR Yes, of course. Right away. 2 Zakreśl trzy potrawy, które są często w twoim menu, i zapisz ich nazwy.  1 2 3 4 E 5 6 7 8 PL M SA Praca w parach. Uczniowie na zmianę zamawiają potrawę. Jeśli jest ona w menu kolegi/koleżanki, rysują ja na swoim talerzu. Jeśli nie, zamawiają inną. E Can I have some (salad), Yes, of course./ please? No, sorry. RE 1 & 2 Can I have some (chicken), please? Yes, of course./No, sorry. 51 Strona 15 E Lesson 3 PL 1 3.12Posłuchaj historyjki. Połącz bohaterów z ich zamówieniami. Następnie  uzupełnij chmurki właściwymi naklejkami. M a c b Can I have some Can I have some Can I have some soup and pizza, meatballs and chicken and chips, SA please? cabbage, please? please? 4 1 EE 2 5 3 FR 6 e d Can I have some f Can I have some pasta and salad, Can I have some soup chicken and please? and salad, please? cabbage, please? E 2 Odczytaj zapisane od tyłu zamówienia i uzupełnij zdania. PL sllabtaem dna puos egabbac dna atsap M SA Can I have some Can I have some E , , RE please? please? 1 & 2 Can I have some (soup and salad)? Yes, of course. 52 Strona 16 E Lesson 4 PL 1 3.15Uzupełnij wypowiedzi. Posłuchaj piosenki The wild wasps  i zaśpiewaj ją. M Can I have some ✁ and , please? SA Can I have some and , please? Can I have some and , please? EE Yes, of course, of course, of course. Can I have some FR and , ? Can I have some and , ? Can I have some and , ? Yes, of course, of course, . 2 Z podanych produktów stwórz dowolne zestawy i zapisz je. E PL 2 3 4 5 6 7 8 1 M and and SA and and Praca w parach. Uczniowie na zmianę zamawiają swoje zestawy. Jeśli kolega/koleżanka utworzył/ utworzyła taki sam zestaw, uczeń stawia przy nim symbol ✓. E Can I have some salad and chicken, please? Yes, of course. / No, sorry. RE 1 & 2 Can I have some (soup), please?; Yes, of course./No, sorry. 53 Strona 17 E Lesson 5 PL 1 Wybierz właściwe wyrazy i napisz je po śladzie. M 1 2 3 SA / / / 4 5 / EE / FR 2 Uzupełnij zdania nazwami posiłków. Posłuchaj rymowanki 3.20  Munch, munch, munch! i powiedz ją. Które dziecko ma zdrowszą dietę? 1 I eat for , 6 I eat for , E 2 I eat for a , 7 I eat for a , PL 3 I eat for , 8 I eat for , M 4 I eat a for , 9 I eat for , I eat for , I eat an for , SA 5 10 Munch, munch, munch! Munch, munch, munch! E RE 2 I eat (eggs) for (breakfast). 54 Strona 18 E PLANOWANIE Pomyśl i powiedz: What do I need Lesson 6 when I’m hungry? PL 1 Spójrz na jadłospis i uzupełnij wypowiedzi. breakfast lunch tea dinner M ✁ Lucy SA Colin Danny a EE My plan is to eat 1 for 2 , 3 for lunch, yoghurt for FR 4 and soup for 5 . b My plan is to eat eggs for 6 , chips for 7 , a sandwich for 8 and salad for 9 . c My plan is to eat a banana for 10 , a 11 for lunch, an 12 for tea and meatballs for 13 . E 2 Narysuj na talerzach zdrowe posiłki i napisz, co planujesz jutro zjeść. PL My plan is to eat eggs for breakfast, soup for lunch … M 07:00 10:00 13:00 16:00 19:00 SA breakfast snack lunch tea dinner E My plan is to eat RE . 1 & 2 My plan is to eat (cereal) for (breakfast). 55 Strona 19 E Lesson 7 PL 1 3.22Napisz wyrazy po śladzie. Połącz je z rysunkami.  Posłuchaj rymowanki The lunch train i powiedz ją. M SA EE FR a b c d e 2 Połącz wypowiedzi z rysunkami. E 1 2 My favourite meal is dinner. My favourite meal PL I have chicken and salad is lunch. I like fish for dinner. and chips. M c a b SA 3 My favourite meal is lunch. E I eat chicken curry and salad for lunch. RE 2 My favourite meal is (lunch); I like (chicken curry). 56 Strona 20 E Lesson 8 Unit review PL 1 Uzupełnij zdania dowolnymi wyrazami z ramki i przyklej właściwe  naklejki. M ✁ soup cabbage chicken meatballs SA Can I have Can I have Can I have Can I have some some some some , , , , please? please? please? please? EE 1 2 3 4 FR Yes, of course. Here you are. / No, sorry. E Praca w parach. Uczniowie odgrywają scenki, zamieniając się rolami. Jeśli wybrali te same produkty dla swoich bohaterów, zakreślają ich. PL 2 Uzupełnij zdania wyrazami z ramki i dopisz nazwy posiłków. meatballs pizza cereal M 1 I eat for . SA 2 I eat for . 3 I eat for . E 3 Wytnij z rogów stron rozdziału fragmenty tajemniczego obrazka. RE Złóż go w całość i przyklej w Słowniczku obrazkowym na stronie 84. 1 Can I have some (chicken), please? Yes, of course. Here you are. 2 I eat (cereal) for (breakfast). 57