Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz okładka

Średnia Ocena:


Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz

Łatwe i sprawdzone strategie – idealne w każdej sytuacji.  Zastanawiasz się, jak skutecznie zachęcić klienta do zakupu twojego produktu, jak namówić dzidziuś do wykonywania obowiązków domowych lub przekonać szefa, że należy ci się podwyżka? Możesz użyć słynnych ci sposobów, lecz po co ryzykować, skoro właśnie trzymasz w ręku pełen arsenał strategii, które zadziałają na każdego? Skorzystaj ze zdobyczy psychologii a także nauki o mózgu, żeby zachęcić innych by zrobili właśnie to, co chcesz. A może nawet – by sami zaczęli tego pragnąć! Poznaj 7 najistotniejszych bodźców motywacyjnych, które kierują ludzkimi pragnieniami i wykorzystaj je jako narzędzia perswazji. Dowiedz się, jak wykorzystać potrzebę więzi, rywalizację, nawyki, instynkty i nagrody, by zmotywować innych do działania. Przekonaj się, co możesz osiągnąć, dzięki wiedzy o złudzeniach poznawczych i opowieściach, jakie każdy z nas tworzy o sobie. Bądź przekonujący już od dziś! Dlaczego tutorial trafia w Samo Sedno? odkrywa 7 podstawowych czynników, które motywują ludzi do działania prezentuje niezliczone strategie opracowane na podstawie najistotniejszych bodźców, które sprawdzą się w pracy i w domu zawiera łatwe przykłady i konkretne, krótko sformułowane techniki, które można stosować od razu podpowiada jak wykorzystać nawyki, mowę ciała, chęć rywalizacji czy złudzenia poznawcze do motywowania i przekonania innych radzi, kiedy warto prowokować, a kiedy lepiej się wycofać Susan Weinschenk – lekar psychologii behawioralnej. Założyła Weinschenk Institute, którym także kieruje. Własną wiedzę psychologiczną i neurobiologiczną przystosowuje do wykorzystania w biznesie. Jest konsultantką placówek edukacyjnych, rządu amerykańskiego i organizacji pozarządowych.

Szczegóły
Tytuł Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz
Autor: Weinschenk Susan M.
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Edgard
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Magdalena Kłobucka

    Książka ebook dostosowana do potrzeb współczesnego pokolenia. Wielenporad jaknstać się pewnieszym, jak nieźle argumntować swoje poglądy a także jak szukać wewnętrznej siłynw sobie do realizacji marzen i celów. Przystępna cena do jakości. Polecaaam!

  • Magdalena

    Idealna pozycja .Cenne porady . Warto mieć na własnej półce :-)

  • denis denis

    Ta książka ebook otwiera oczy na to jak jesteśmy manipulowani każdego dnia. W szczególności jeśli myślimy o marketingu i reklamie. Każdy powinien ją przeczytać!