Moje przygody z marketingiem okładka

Średnia Ocena:


Moje przygody z marketingiem

Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a później postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najistotniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. To on wprowadził do dziedziny takie koncepcje jak marketing społeczny czy demarketing.Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie nad 50 ebooków o tematyce marketingowej i stale wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało się jego 14. wydanie. Stale jest pozycją obowiązkową dla studentów marketingu."Moje przygody z marketingiem" to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy ponad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnorakich zastosowań marketingu: w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach a także w kontekście społecznej odpowiedzialności firmy.  Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, lecz też dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić własną firmę.  "Po raz pierwszy piszę coś, co ma charakter autobiograficzny. Jeśli choć trochę mnie kojarzysz, pewnie słyszałeś o 4P. Za tym skrótem kryje się miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, składały się najistotniejsze fragmenty procesu marketingowego. Moja książka ebook »Marketing«, w której zajmuję się koncepcją 4P, nieustanna się najpopularniejszym podręcznikiem na studiach z tej dziedziny na całym świecie. Obecnie na rynku znajduje się jej czternaste wydanie. Opublikowałem też 55 innych ebooków traktujących o marketingu, lecz poruszających także inne tematy. Moje badania zaowocowały różnorakimi nagrodami, jak też 14 tytułami doktora honoris causa. Drogi czytelniku, chciałbym podzielić się z tobą podróżą mojego życia."Philip Kotler

Szczegóły
Tytuł Moje przygody z marketingiem
Autor: Kotler Philip
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: MT Biznes
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Moje przygody z marketingiem w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Moje przygody z marketingiem PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.