Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki okładka

Średnia Ocena:


Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

To nie jest książka ebook o tym, jak opowiedzieć historię własnej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia swoją historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, bo zachęcają ich do tego właściwie dobrane słowa, a dzięki tej książce pdf nauczysz się, jak opowiadać o własnej marce łatwo i skutecznie, dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów, pomysłów czy usług. Czytając "Model StoryBrand", poznasz: siedem uniwersalnych fragmentów opowieści, które działają na odbiorców, prawdziwe motywacje klientów, metody upraszczania przekazu, który stanie się dla klientów jasny i zachęci ich do działania, sposoby tworzenia skutecznych treści do zamieszczania na stronach internetowych, w folderach reklamowych i w mediach społecznościowych. Co roku Donald Miller podpowiada nad trzem tysiącom klientów, jak przestać marnować pieniądze na działania marketingowe i rozwijać biznes dzięki formułowaniu jasnego przekazu. Ten schemat przyda się także tobie. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy również politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, książka ebook "Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla własnej marki" już na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o własnej działalności, a także o niezwykłej wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów."To najistotniejszy tutorial marketingowy roku. Wszystkie osoby profesjonalnie zajmujące się komunikacją znają znaczenie opowieści. Donald Miller opracował metody, które sprawią, że twój przekaz zdoła przebić się przez szum informacyjny i dotrze do najbardziej znużonego reklamą pokolenia odbiorców. Musisz przeczytać tę książkę!" Dave Ramsey, twórca bestsellerów z listy "New York Timesa" "Donald Miller nauczy cię o dużo więcej, niż tylko jak sprzedawać; pokaże ci, jak przemieniać życie klientów. Musisz odegrać w ich życiu pewną rolę, a dzięki tej książce pdf dowiesz się, jak to zrobić. Jeśli chcesz, żeby twój biznes się rozwijał, przeczytaj ją." John C. Maxwell, twórca bestsellerów z listy "New York Timesa" "Jeśli lubisz zarabiać, przeczytaj tę książkę. Model StoryBrand w niej zawarty pomoże ci tworzyć hasła reklamowe, których odbiorcy słuchają i na które reagują. My z niego korzystamy i wszystko funkcjonuje jak należy!" Ryan Deiss, założyciel i prezes firmy DigitalMarketer "Po zaangażowaniu Donalda Millera do współpracy i zapoznaniu się z jego modelem przemieniliśmy naszą stronę internetową, a wyniki okazały się fantastyczne. Od razu zauważyliśmy różnicę. Model StoryBrand funkcjonuje i wdrażamy go w całej organizacji. Przeczytaj tę książkę!" Ken Blanchard, główny mentor w The Ken Blanchard Companies a także współautor książki, "Nowy jednominutowy menedżer"

Szczegóły
Tytuł Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
Autor: Miller Donald
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: MT Biznes
Rok wydania: 2018
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.