Mobbing w firmie okładka

Średnia Ocena:


Mobbing w firmie

Tematyka mobbingu jako jednego z wymiarów patologii organizacji spotyka się z wielkim zainteresowaniem teoretyków i praktyków. Dostosowanie polskiego prawa pracy do standardów unijnych znacznie przyspieszyło zmiany w tym obszarze w naszym kraju. Popularyzacja wiedzy na temat rozmiarów zjawisk i podejmowanie działań im przeciwdziałających przyczynia się do coraz bardziej otwartej dyskusji integrującej środowiska prawników, socjologów, teoretyków i praktyków zarządzania. Stale jednak świadomość niewłaściwych zachowań jest w społeczeństwie bardzo niska. Kryzys, brak bezpieczeństwa pracy i niestabilna sytuacja rynkowa sprawiają, że pracownicy w obawie o utratę pracy godzą się na akceptowanie presji przełożonych. Mobbing jest zjawiskiem występującym często, choć nie w pełni uświadomionym. Kiedy zachowanie przełożonego można uznać za mobbing? Jakie mogą być roszczenia mobbowanego pracownika? Co należy do obowiązków pracodawcy w stosunku do poszkodowanego? Na te i inne zapytanie odpowiadają autorki.

Szczegóły
Tytuł Mobbing w firmie
Autor: Staszkiewicz Marzena, Lewicka Dagmara, Michniak Justyna
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Mobbing w firmie w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Mobbing w firmie PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.