Młodzi nabywcy na e-zakupach okładka

Średnia Ocena:


Młodzi nabywcy na e-zakupach

Osoby z badanego segmentu „młodych dorosłych” (18−29 lat) stanowią dzisiaj 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe własne dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co też istotne, Internet był obecny w ich życiu przez cały okres dorastania i stał się naturalnym fragmentem rzeczywistości. Dla nich środowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkań i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postępowania może być istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, że przyszłe pokolenia będą w własnych zachowaniach podobne do obecnego segmentu „młodych dorosłych”. Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na następujące zapytania dotyczące zachowań nabywczych osób w wieku 18−29 lat: Dlaczego i w jakich miejscach kupują w Internecie? Jakie czynniki wpływają na wybór konkretnego sprzedawcy? Jak oceniają bezpieczeństwo zakupów internetowych i jak starają się minimalizować ewentualne ryzyko? Jakie są główne źródła informacji o produktach sprzedawanych w Internecie? Jak sprzedawcy internetowi mogą poprawić własną wiarygodność? Dlaczego element młodych nabywców nie kupuje w Internecie albo przerywa zakupy? Czy młodzi nabywcy są zadowoleni z zakupów internetowych? Jakie są główne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmują by poprawić własne samopoczucie? Co sprawia że nabywcy mają własne ulubione sklepiki internetowe do których wracają? Jakie czynniki mogłyby spowodować częstsze zakupy w Internecie? Autorzy są przekonani, że wskazane w książce pdf źródła konkurencyjności, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i światowej literatury, stanowią rzeczywiste, możliwe do praktycznego zastosowania metody wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm działających w Internecie. Przedstawiona analiza powinna ułatwić menedżerom kształtowanie oferty a także komunikacji marketingowej, co pozytywnie wpłynie na poprawę pozycji konkurencyjnej ich sklepików internetowych.

Szczegóły
Tytuł Młodzi nabywcy na e-zakupach
Autor: Ostrowska Izabela, Gracz Leszek
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Agencja wydawnicza Placet
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Młodzi nabywcy na e-zakupach w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Młodzi nabywcy na e-zakupach PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.