Średnia Ocena:
Młodzi nabywcy na e-zakupach
Osoby z badanego segmentu „młodych dorosłych” (18−29 lat) stanowią dzisiaj 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe własne dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co też istotne, Internet był obecny w ich życiu przez cały okres dorastania i stał się naturalnym fragmentem rzeczywistości. Dla nich środowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkań i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postępowania może być istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, że przyszłe pokolenia będą w własnych zachowaniach podobne do obecnego segmentu „młodych dorosłych”. Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na następujące zapytania dotyczące zachowań nabywczych osób w wieku 18−29 lat: Dlaczego i w jakich miejscach kupują w Internecie? Jakie czynniki wpływają na wybór konkretnego sprzedawcy? Jak oceniają bezpieczeństwo zakupów internetowych i jak starają się minimalizować ewentualne ryzyko? Jakie są główne źródła informacji o produktach sprzedawanych w Internecie? Jak sprzedawcy internetowi mogą poprawić własną wiarygodność? Dlaczego element młodych nabywców nie kupuje w Internecie albo przerywa zakupy? Czy młodzi nabywcy są zadowoleni z zakupów internetowych? Jakie są główne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmują by poprawić własne samopoczucie? Co sprawia że nabywcy mają własne ulubione sklepiki internetowe do których wracają? Jakie czynniki mogłyby spowodować częstsze zakupy w Internecie? Autorzy są przekonani, że wskazane w książce pdf źródła konkurencyjności, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i światowej literatury, stanowią rzeczywiste, możliwe do praktycznego zastosowania metody wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm działających w Internecie. Przedstawiona analiza powinna ułatwić menedżerom kształtowanie oferty a także komunikacji marketingowej, co pozytywnie wpłynie na poprawę pozycji konkurencyjnej ich sklepików internetowych.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Młodzi nabywcy na e-zakupach |
Autor: | Ostrowska Izabela, Gracz Leszek |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Agencja wydawnicza Placet |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Młodzi nabywcy na e-zakupach PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!