Młoda fala. Jak odważyć się na biznes okładka

Średnia Ocena:


Młoda fala. Jak odważyć się na biznes

10 historii młodych, przedsiębiorczych Polek, które odważyły się na biznes Ania Kruk, Kinga Dołęga Lesińska, Aleksandra Porębska, Joanna Drabent, Dominika Koczot-Mosz, Edyta Kocyk, Marta Remplewicz, Patrycja Sankowska, Anula Kołakowska, Barbara Stawarz dzielą się własnymi doświadczeniami, radościami i porażkami. Bohaterki prowadzą własne przedsięwzięcia w tak różnorakich dziedzinach, jak różnorakie bywają nasze umysły, uczucia, cele i drogi życiowe - od mody po zaawansowane technologie IT. To co je łączy, to dokonana praca ponad swoim biznesem i ponad sobą. Opowiadają jednak nie tylko o tym, jak zrealizowały własne marzenia o swojej firmie, lecz również o trudnościach na jakie napotkały i jak nie straciły motywacji do działania mimo niełatwych czasem okoliczności.

Szczegóły
Tytuł Młoda fala. Jak odważyć się na biznes
Autor: Oksanowicz Paweł
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Młoda fala. Jak odważyć się na biznes w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Młoda fala. Jak odważyć się na biznes PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Aga H

    Książka ebook Pawła Oksanowicza to zestaw 10 biografii młodych kobiet, które odważyły się na biznes. Element z nich ma formę autobiograii, a element ma formę rozmowy autora z bohaterką. Książka ebook podzielona jest na dziesięć rozdziałów, które poprzedzają zdjecia i krótkie opisy bohaterek. Twórca opatrzył komentarzem poszczególne podrodziały, co moim zdaniem jest bardzo dobre. W komentarzu zawiera on informacje, które nie są słynne czytelnikowi, a ułatwiają zrozunienie historii bohaterek, bądź zaspokajają ciekawość czytelnika. Jak dla mnie to duży plus tej książki. Poznajemy dziesięć różnych, historii, dziesięć różnorakich bohaterek i dziesięć różnorakich sposobów na prowadzenie biznesu. Jest jednak coś co łączy wszystkie historie. Każda z bohaterek odważyła się na biznes w dość młodym wieku, borykała się z róznego rodzaju kłopotami i pokonywała przeciwności losu po to by odnieść sukces. Czasem pomysł na biznes graniczył wręcz z szaleństwem. Co mi osobiście bardzo się podoboało, to to, że nie mamy tutaj przesłodzonych historii o tym, jak to prosto otworzyć swój biznes i zarabiać miliony. O nie! Bohaterki mówią nie tylko o blaskach bycia szefową, lecz też o cieniach własnej pracy. Możemy tutaj przeczytać pomiędzy innymi, że życie jest wówczas uzależnione od pracy. Urlop, czas z dzieckiem, rodziną czy znajomymi, jest ograniczony, że lub pracujemy na maksimum swych możliwości i okradamy dzieci z czas, lub poświęcamy im czas, a rozpacza na tym firma. Bohaterki móią też o finansach, pozyskaniu funduszy na swojądziałalność, czy choćby o ciągłym kształceniu i nadążania za trendami. Przyznam szczerze, że kilka firm przedstawionych w książce pdf było mi znanych, a element zupełnie nieznanych. Cieszę się, że mogłam poznać młode polki, które odnoszą sukcesy zarówno w kraju, jak i za granicą.

  • Iwona_C_

    Młoda fala. Jak odważyć się na biznes Pawła Oksanowicza to historie dziesięciu kobiet, które odważyły się na otwarcie własnych firm. W książce pdf możemy przeczytać pomiędzy innymi o losach Anny Kruk, Barbary Stawarz, Marty Remplewicz czy Edyty Kocyk.Każda z tych opowieści jest inna. Jednak są fragmenty wspólne – każda z dziewczyn ma świadomość tego, jak kluczowy jest odpowiedni wizerunek marki, a także wiedza na temat tego, co się robi – bez tego, pasji i wytrwałości żaden biznes nie może się udać. A bohaterkom książki udało się odnieść sukces. Nie od razu był on spektakularny, lecz przynajmniej według mnie lepiej piąć się do celu stopniowo, wówczas pozycja na rynku jest pewniejsza.Mnie najbardziej zaciekawiły historie Anny Kruk, której biznes wyrósł na nad 170-letniej tradycji jednej z najbardziej słynnych rodzin jubilerskich w Polsce, a także opowiadanie Barbary Stawarz (o jej książce pdf Content Marketing po polsku pisałam niedawno na blogu) a także Edyty Kocyk.Poszczególne epizody mają różnorakie formy – wywiadu a także artykułu. Osobiście wydaje mi się, że ciekawsze są te części, gdzie twórca rozmawia ze własnymi bohaterkami. Dodatkowo każdy z epizodów jest opatrzony komentarzem autora, dzięki czemu mamy lepszy pogląd na opisane sprawy.Niedawno na blogu miałam okazję przygotować wpis o książce pdf o Polkach w świecie start-upów w Dolinie Krzemowej. Warto przeczytać obie książki, by porównać możliwości, jakie daje dziewczynom pragnących tworzyć nowe firmy, rynek amerykański i polski.Młoda fala… to książka ebook ciekawa, pokazująca, że niezły pomysł na biznes ma szansę na rozwój, nawet w naszych realiach i mimo różnorakich przeciwności. Historie są ciekawe i intrygujące, a także inspirują do działania…http://www.czytajac.pl/2016/07/mloda-fala-odwazyc-sie-biznes/