Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Wiele się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, ponieważ niezbędna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych. Wracamy do podstaw rozumienia marketingu. Teraz naprawdę ma on być patrzeniem na świat, wyciąganiem wniosków i proponowaniem czegoś na podstawie zdobytej wiedzy i prowadzonych obserwacji. „Najpierw coś zróbmy, a później pchajmy z całej siły, aby się sprzedało”” –– to model porażki. Nic ci nie da szukanie lepszych narzędzi manipulacji czy doskonalenie metod pomiaru ROI. Ten sposób myślenia jest nieskuteczny, ponieważ ludzie będą uciekali do światów, które oferują im spełnianie marzeń. Wychodząc z powyższych założeń, twórca – ceniony konsultant i ekspert w zakresie strategii marketingowej – przedstawia nowe podejście do marketingu, rozprawiając się z pokutującymi stale przekonaniami na temat jego roli a także wielu uznanych metod i dowodząc ich szkodliwości. Po ujawnieniu i odrzuceniu mitów zaprezentowano świeże, nieraz rewolucyjne teorie i praktyki dotyczące: istoty marketingu, komunikacji marketingowej, zarządzania marką, strategii marketingowych, tworzenia relacji z nabywcami, kariery w marketingu. Książka przeznaczona jest dla wszystkich marketingowców, którzy chcąc osiągnąć sukces zawodowy i zapewnić prawdziwy rozwój własnej firmie, dostrzegają szansę w odrzuceniu rutyny i starych, nieaktualnych rozwiązań.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Mity marketingowe |
Autor: | Pogorzelski Jacek |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Nieoczywiste |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.