Miniatury matematyczne 29. Fraktale w Cinderelli. Przystawanie trójkątów. Iluzje matematyczne...i nie tylko okładka

Średnia Ocena:


Miniatury matematyczne 29. Fraktale w Cinderelli. Przystawanie trójkątów. Iluzje matematyczne...i nie tylko

By trwała nasza cywilizacja, by się rozwijała, potrzebni są ludzie dysponujący wiedzą matematyczną. Ludzie, którzy nie tylko matematykę znają i rozumieją, lecz też potrafiący przekazać własną wiedzę innym, by wiedza ta, tak niezbędna nie zaginęła. Potrzebni są ludzie, którzy będą potrafili logicznie myśleć i właściwie oceniać znaczenie wiedzy. Mówiąc prosto, niezbędny jesteś Ty, Czytelniku. Jesteś młody, umiesz myśleć, masz predyspozycję do nauk ścisłych. I dla ciebie właśnie jest ta książka. Autorzy życzą Ci miłej i interesującej lektury i wyrażają nadzieję, że jeszcze dużo razy zechcesz sięgnąć po tę pozycję.

Szczegóły
Tytuł Miniatury matematyczne 29. Fraktale w Cinderelli. Przystawanie trójkątów. Iluzje matematyczne...i nie tylko
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Aksjomat
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Miniatury matematyczne 29. Fraktale w Cinderelli. Przystawanie trójkątów. Iluzje matematyczne...i nie tylko w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Miniatury matematyczne 29. Fraktale w Cinderelli. Przystawanie trójkątów. Iluzje matematyczne...i nie tylko PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.