Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różnorakie natężenie i przyjmować różnorakie kierunki. Przekłada się to na wzrost albo spadek popytu na produkty i usługi konkretnych firm, jak też na poziom i czas trwania lojalności ich klientów. Popyt migruje od branż przestarzałych technologicznie do branż nowych; od krajów, gdzie przyrost naturalny jest niski albo ujemny, do krajów o wysokim przyroście naturalnym; od krajów gdzie zyski ludności obniżają się, do krajów w których te zyski rosną. Popyt przemieszcza się też w ramach jednego państwie jako efekt redystrybucji zysków ludności i zmian w stylu życia i nabywania. Wszystko to wpływa i będzie wpływało w przyszłości na migrację popytu, przepływ kapitału, a w konsekwencji wartość przedsiębiorstwa. Niniejsza publikacja wskazuje najistotniejsze trendy, na które, zdaniem autorów, warto zwrócić uwagę zarządzając nowoczesnym przedsiębiorstwem XXI wieku, działającym w zglobalizowanej gospodarce. Książka adresowana jest do: wyższej i średniej kadry menedżerskiej, członków porad nadzorczych, inwestorów i doradców, osób odpowiedzialnych za budowę wartości przedsiębiorstw, słuchaczy studiów podyplomowych a także szkoleń z tematyki zarządzania wartością przedsiębiorstwa, marketingu wartości a także zarządzania wartością klienta, studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej. Autorami książki są pracownicy Katedry Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Migracje Klientów a Wartość Przedsiębiorstwa |
Autor: | Dobiegała-Korona Barbara |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2009 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.