Średnia Ocena:
Miejsce, przestrzeń, krajobraz. Edukacyjne znaki
Autorzy książki to pedagodzy, dydaktycy i geografowie, zajmujący się problematyką społeczną. Interesujące, a zarazem paradoksalne w tym kontekście, jest przedstawienie miejsc znanych, oswojonych (na przykład klasy szkolnej, czy pokoju nauczycielskiego) z innej perspektywy, ukazującej ukryte znaczenia, relacje władzy czy bezsens racjonalnie - wydawałoby się - urządzonych pomieszczeń. Na przeciwległym krańcu sytuuje się oswajanie miejsc, których z racji pełnionych przez nie funkcji, dla człowieka z zewnątrz oswoić się nie da. Przykładem takiego oswojonego miejsca może być więzienie.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Miejsce, przestrzeń, krajobraz. Edukacyjne znaki |
Autor: | Sadoń-Osowiecka Teresa |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Miejsce, przestrzeń, krajobraz. Edukacyjne znaki PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!